۰۳ تير ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۵
کد خبر: ۶۵۳۶۹
مدیرعامل پتروشیمی اروند خبر داد
مدیرعامل پتروشیمی اروند به افزایش ۱۷ درصدی تولید کُلر در این مجتمع اشاره کرد و گفت: این شرکت افزون بر تأمین خوراک زنجیره تولیدات خود، خوراک شرکت‌های پتروشیمی بندرامام، غدیر، کارون و خوزستان را نیز تأمین و رشد تولید در این زنجیره را محقق کرد.
به گزارش پایداری ملی به نقل از شرکت پتروشیمی اروند، حسن نشان‌زاده‌مقدم گفت: در سالی که گذشت، موفق به ثبت رکوردهای تاریخی از زمان احداث شرکت تاکنون شدیم و با تلاش کارکنان پتروشیمی اروند به تولید ۲ میلیون و ۵۰ هزار تن محصول دست یافتیم که در تاریخ فعالیت شرکت بی‌سابقه بوده است.

وی با اشاره به افزایش تولید کُلر در این مجتمع پتروشیمی افزود: با افزایش ۱۷ درصدی تولید کُلر، افزون بر تأمین زنجیره تولیدات پتروشیمی اروند، توانستیم خوراک شرکت‌های پتروشیمی بندرامام، غدیر، کارون و خوزستان را هم تأمین کنیم و در همه شرکت‌هایی که خوراک خود را از پتروشیمی اروند تأمین می‌کنند نیز شاهد افزایش تولید و شکوفایی در این زنجیره بوده‌ایم.

نائب‌ رئیس‌ هیئت مدیره پتروشیمی اروند به افزایش ۱ ۲ درصدی تولید محصول EPVC اشاره کرد و ادامه داد: با این افزایش تولید افزون بر بی‌نیازی کشور از واردات این محصول، توانستیم ارزآوری چشمگیری برای کشور به ارمغان آوریم.

مدیرعامل پتروشیمی اروند تأکید کرد: این شرکت با تعهد نیروهای متخصص و جوان و برنامه‌ریزی منسجم، با رصد مشکلات و شناسایی گلوگاه‌ها مشکلات را حل کرده و در کنار افزایش تولید، مدیریت منابع مالی مناسب داشته است.

نشان‌زاده رمز این موفقیت بزرگ و دستیابی به رکوردهای تاریخی را روحیه جهادی مجموعه اروند و حمایت‌های مدیریت شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس و تکیه و اعتماد بر توان داخلی شرکت‌های دانش‌بنیان دانست.


گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر