۲۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۱
کد خبر: ۶۵۳۳۷
سردار جلالی در پیامی به رئیس جمهور منتخب ملت ایران تاکید کرد
رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور با بیان اینکه حضور آیت الله رئیسی در جایگاه ریاست جمهوری می‌تواند کمک شایان توجهی به کشور در مسیر مقابله با جنگ اقتصادی و فشار فزاینده هوشمند باشد، اظهار داشت: امید است با حضور ایشان در مسند ریاست جمهوری، همکاری‌های دولت و پدافند غیرعامل حداکثری شود تا بتوانیم یک جبهه متحد از دفاع غیرعامل را به صورت منسجم و منضبط عملیاتی کنیم.
به گزارش پایداری ملی به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان پدافند غیرعامل کشور،  سردار غلامرضا جلالی، رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور در پیامی ضمن تقدیر از حضور حماسه ساز ملت ایران در پای صندوق‌های رای و شکستن توطئه پیچیده و خطرناک تحریم صندوق های رای، انتخاب آیت الله رئیسی را به عنوان رئیس جمهور دولت سیزدهم تبریک گفت.

در پیام سردار جلالی آمده است؛

در درجه نخست، به آیت الله رئیسی و همه نامزدهای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، تبریک می گویم که با حضور و کنش خود سبب شدند تا سطح قابل توجهی از مشارکت اقشار مختلف جامعه را در فرایند انتخابات شاهد باشیم.

همچنین معتقدم حضور آیت الله رئیسی به عنوان رئیس دولت سیزدهم می‌تواند کمک شایان توجهی به کشور در مسیر مقابله با جنگ اقتصادی و فشار هوشمند دشمن باشد، چه آنکه بر این امر اعتقاد راسخ دارم که راهبرد موفق در کشور برای مبارزه با تهدیدات و کاهش سطح دشمنی‌ها تاکید بر استراتژی مقاومت فعال است. این مهم نیز جز از طریق دستیابی به «ایران قوی» میسر نخواهد شد.

سازمان پدافند غیرعامل کشور نیز به عنوان عنصری از منظومه دفاعی کشور که در بسیاری از زیرساختها و ساختارهای حساس و حیاتی ظهور و بروز دارد، تلاش دارد تا در ساخت ایران قوی در حوزه های دفاعی به ویژه آرایش دفاعی کشور در برابر تهدیدات نوین، نهایت همکاری و هماهنگی را با دولت سیزدهم داشته باشد. معتقدم ارتقای سطح بازدارندگی و دفاعی کشور به ویژه در حوزه‌های دفاع نوین و تهدیدات مدرن، جز از طریق هم افزایی بین بخش‌های کشوری و لشکری اتفاق نخواهد افتاد.

آغاز فصلی جدید در ساخت «ایران قوی»/ آرایش دفاعی یکپارچه در برابر تهدیدات نوین در دولت سیزدهم

متاسفانه در دولت یازدهم و دوازدهم سطح همکاری‌ها به حداقل رسیده بود که امید است با حضور آیت الله رئیسی در دولت، این همکاری‌ها حداکثری شود تا بتوانیم یک جبهه متحد از دفاع غیرعامل را به صورت منسجم و منضبط عملیاتی کنیم.

در پایان خداوند متعال را به خاطر نعمت این مردم هوشیار و فهیم و وحدت مثال زدنی ملت ایران در خنثی‌سازی توطئه دشمنان با حضور حماسه ساز خود در پای صندوق‌های رای شکر کرده و ضمن تبریک حماسه دشمن شکن 28 خرداد به مقام معظم رهبری امام خامنه ای عزیز (مدظله العالی)  برای جنابعالی آرزوی توفیق و عزت را از درگاه ایزد منان مسالت داریم.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر