۱۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۶
کد خبر: ۶۵۱۶۹
با حضور معاون امور استان‌های سازمان پدافند غیرعامل کشور انجام شد
مراسم رونمایی از طرح جامع مطالعات پدافند غیرعامل استان همدان در جلسه شورای پدافند غیرعامل استان با حضور معاون امور استان‌های سازمان پدافند غیرعامل کشور برگزار شد.
به گزارش خبرنگار پایداری ملی، سردار رسول رحیمی؛ معاون امور استان‌های سازمان پدافند غیرعامل کشور در سفر یک روزه خود به استان همدان، در جلسه شورای پدافندغیرعامل استان که با حضور استاندار و رییس شورای پدافند غیرعامل استان برگزار شد ضمن رونمایی از طرح جامع مطالعات پدافند غیرعامل استان همدان بر لزوم عملیاتی شدن خروجی مطالعات موصوف تاکید کرد.

رحیمی در ادامه سفر خود با سردار مظاهر مجیدی، فرمانده سپاه انصارالحسین استان همدان دیدار کرد. در این دیدار دو طرف بر حمایت و پشتیبانی از برنامه‌های طرح جامع پدافند غیرعامل در استان همدان تاکید کردند.

بازدید از مرکز دیسپچینگ توزیع برق استان همدان از دیگر برنامه‌های سفر معاون امور استان‌های سازمان پدافند غیرعامل کشور بود. در این بازدید چگونگی مدیریت برق مشترکین و نحوه بکارگیری ظرفیت نیروگاه‌های بخش خصوصی از جمله نیروگاه‌های خورشیدی در راستای اجرای ضوابط و الزامات پدافند غیرعامل در حوزه صنعت برق مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

بازدید از مرکز کنترل، توزیع و تصفیه اب شهر همدان و چگونگی جایگزین کردن  گاز کلر با آب ژاول در مراحل گندزدایی آب شرب نیز از جمله برنامه‌های قابل ذکر سردار رحیمی در سفر به همدان بود.


گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر