۱۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۳
کد خبر: ۶۵۱۰۶
سردار غلامرضا جلالی، در پیامی شهادت رزمنده مدافع حرم شهید حسن عبداله زاده را تبریک و تسلیت گفت.
به گزارش پایداری ملی به نقل از  روابط عمومی و امور بین الملل سازمان پدافند غیرعامل کشور، متن این پیام به شرح زیر می‌باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم

مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُم مَّن قَضَى نَحْبَهُ وَ مِنْهُم مَّن یَنتَظِرُ وَ مَا بَدَّلُوا تَبْدِیلا

برادر ارجمند جناب آقای دکتر مسعود عبداله زاده

جانشین محترم قرارگاه پدافند پرتوی کشور

شهادت افتخارآمیز برادرزاده حضرتعالی، شهید والامقام، حسن عبداله زاده را در جبهه های دفاع از حریم آل الله به شما، خانواده گرامی ایشان و همرزمان مجاهدش تبریک و تسلیت می‌گویم.

شهید روح تاریخ و گواه انسانیت است و اجر شهیدان نسل سوم و چهارم انقلاب بیش از شهدای دفاع مقدس است چون آنها بر جنگ نرم و عقیدتی دشمن نیز فائق آمدند.

شهدای مدافع حرم از عقیده، ایمان و منافع ملی وطن دفاع می‌کنند و خون این شهدا گواهی است بر این حقیقت که رژیم صهیونیستی و گروه های تروریستی وابسته به استکبار به زودی به نقطه پایانی و افول نزدیک خواهند شد چرا که خون شهدا عزم جبهه مقاومت را برای نابودی رژیم صهیونیستی مصمم‌تر خواهد کرد.

بی‌گمان عزت و عظمت روزافزون نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حاصل همین جانفشانی، ایثار، جهاد و شهادت است و نام این عزیزان بر تارک تاریخ خواهد درخشید.

در پایان اجر الهی و علو درجات در محضر ایزد متعال و همنشینی با سالار شهیدان را برای آن شهید گرانقدر مسئلت دارم.

پیام تسلیت سردار جلالی به مناسبت شهادت رزمنده مدافع حرم حسن عبداله‌زاده
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر