۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۶
کد خبر: ۶۴۵۱۲
در پیام تبریک سردار جلالی به فرمانده قرارگاه مشترک پدافند هوایی اعلام شد
سردار دکتر غلامرضا جلالی، رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور در پیامی انتصاب امیر سرتیپ قادر رحیم‌زاده به عنوان فرمانده قرارگاه مشترک پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء (ص) را تبریک گفت.
به گزارش پایداری ملی به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان پدافند غیرعامل کشور، متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

برادر ارجمند امیر سرتیپ قادر رحیم زاده 

فرمانده محترم قرارگاه مشترک پدافند هوایی خاتم الانبیا (ص)

با سلام و تحیات وافره

بدین وسیله اعتماد فرمانده معظم کل قوا، حضرت آیت الله امام خامنه‌ای عزیز و انتصاب شایسته جنابعالی به عنوان فرماندهی قرارگاه مشترک پدافند هوایی خاتم الانبیا (ص) را تبریک عرض می‌نمایم.

بدون شک این انتصاب حکایت از تعهد، شایستگی و تجارب ارزنده حضرتعالی دارد که مسلما منشا تحولاتی ارزنده در مسیر توسعه توان بازدارندگی دفاعی و نفوذ ناپذیری آسمان کشور با استفاده از توانمندی‌ها و ظرفیت نیروهای مسلح کشور و تقویت شبکه یکپارچه و به‌روز فرماندهی و کنترل پدافند هوایی، خواهد بود.

با توجه به تاکیدات رهبر معظم انقلاب مبنی بر ارتباط تنگاتنگ میان پدافند غیرعامل و پدافند هوایی و ضرورت و اهمیت همپایی و هم افزایی این دو مولفه چه در بخش نظامی و چه غیرنظامی، سازمان پدافند غیرعامل کشور آمادگی کامل خود را برای مساعدت و همراهی با آن مجموعه در کلیه عرصه‌های مرتبط از جمله رعایت الزامات و ضوابط پدافند غیرعامل، اعلام می‌دارد.

توفیق روز افزون جنابعالی را در خدمت به نظام مقدس اسلامی، میهن عزیزمان و نیروهای مسلح و دفاع از آرمان‌های بلند حضرت امام خمینی (ره) در سایه توجهات خاص حضرت بقیه الله الاعظم (عج) و تحت رهبری‌های حکیمانه حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای عزیز از درگاه خداوند متعال خواستارم.

رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور
سردار غلامرضا جلالی

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر