۰۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۷
کد خبر: ۶۲۵۴۳
به دلیل اختلال در فیبر نوری؛
روز گذشته اختلالی در فیبر اینترنتی شرکت ورایزن به قطعی سرویس اینترنت هزاران کاربر در آمریکا منجر شد. رییس کمیسیون فدرال ارتباطات آمریکا اعلام کرد در این باره تحقیق می کند.
به گزارش پایداری ملی به نقل از مهر، روز گذشته هزاران نفر از کاربران اینترنت در آمریکا با قطعی سرویس روبرو شدند دلیل آن اختلال خدمت رسانی شرکت ورایزن بود.

سخنگوی این اپراتور اعلام کرد مشغول بررسی گزارش‌های قطعی سرویس است. از سوی دیگر حساب کاربری پشتیبانی ورایزن در توئیتر نیز نوشت: در منطقه بروکلین با قطعی فیبر روبرو شده‌ایم. در ادامه از کاربران خواسته شد برای اطلاع از به‌روزرسانی‌ها از اپ My Fios استفاده کنند.

این درحالی بود که کاربران این اپ در منطقه ساحل شرقی آمریکا در شبکه‌های اجتماعی نیز از قطعی دسترسی به اینترنت خبر داده بودند. در زمان ایجاد اختلال بیش از ۲ هزار گزارش قطعی سرویس در وب سایت «داون دتکتور» ثبت شد.

برخی از گزارش‌های قطعی سرویس ثبت شده در داون دتکتور نیز به وب سایت‌های مختلف از جمله زوم، جی میل، اسپاتیفای، اسلک و آمازون وب سرویسز تعلق داشتند.

این درحالی است که به نوشته نشریه هیل در وب سایت داون دتکتور بین ۱۰ تا ۱۳ روز گذشته (به وقت آمریکا) بیش از ۲۲ هزار گزارش قطعی سرویس ثبت شده بود.

۷۱ درصد گزارش‌ها مربوط به مشکلات خطوط زمینی اینترنت بود. مناطقی که با بیشترین قطعی اینترنت عبارت بودند از بروکلین، بالتیمور، فیلادلفیا، واشنگتن دی سی، پیتسبورک، نیویورک، آرلینگتون و آلکساندریا (در شمال ایالت ویرجینیا).

این در حالی بود که جسیکا رزن ورسل رئیس فعلی کمیسیون فدرال ارتباطات آمریکا (FCC)در حساب کاربری خود در توئیتر نوشت: دفتر ایمنی عمومی و امنیت میهن FCC قطعی‌های سرویس اینترنت را بررسی می‌کند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر