۱۸ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۱
کد خبر: ۶۰۵۷۰
استاندار همدان:
استاندار همدان گفت: پدافند غیر عامل استان همدان در برابر هر گونه حادثه طبیعی و غیر طبیعی در حالت آماده باش است.
به گزارش پایداری ملی، سید سعید شاهرخی در جلسه شورای پدافند غیر عامل استان همدان با بیان این که دشمنان ایران مترصد بهره‌برداری از هر فرصتی برای ضربه زدن به کشور هستند اظهار داشت: در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری، دست اندرکاران و متولیان حوزه پدافند غیر عامل باید در آمادگی کامل باشند که این امر در همدان تحقق یافته است.

رئیس شورای پدافند غیر عامل استان همدان افزود: در حال حاضر شورای پدافند غیر عامل استان از 14 کارگروه  تخصصی ، 3 قرارگاه فعال و یک کمیسیون مقابله با تهدیدات بیوتروریستی برخوردار بوده که سیاستها و برنامه ریزی های پدافند غیر عامل استان با محوریت استانداری در این راستا اجرایی می گردد.

وی با صورت بندی حوادث و بلایا به طبیعی و غیر طبیعی و ضرورت انجام تمهیدات لازم در برابر آنها بر هماهنگی و تقویت ساختاری دستگاههای عضو شورای پدافند غیر عامل تاکید کرد.

شاهرخی در ادامه با اشاره به افزایش هجمه ها و توطئه های دشمنان ایران اسلامی افزود: بدخواهان نظام جمهوری اسلامی با هدف ترویج یاس و ناامیدی در جامعه بیش از پیش فعال بوده که بایستی در برابر این حجم از هجمه ها و حملات آنان مقاوم تر بود.

استاندار همدان در خاتمه ضمن تقدیر از دستگاههای عضو شورا در همکاری و هماهنگی برای پیشبرد اهداف شورا خواستار آمادگی و به روزرسانی تشیکلات ساختاری، انسانی و فناوری دستگاههای عضو شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر