۲۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۶
کد خبر: ۵۹۵۴۲
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار البرز:
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز گفت: برای کنترل بیماری کرونا پیشنهاد تعطیلی پنج شنبه‌ها و کاهش ساعات کاری ادارات به ستاد ملی کرونا داده شده ولی هنوز با آن موافقت نشده است.
به گزارش پایداری ملی، نورمحمد فردی روز شنبه ۲۱ تیرماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به اینکه  البرز در بحث شیوع کرونا به وضعیت قرمز و هشدار رسیده، دیروز شاهد برگزاری جلسه ستاد استانی مدیریت این ویروس با حضور استاندار و مدیران دستگاه‌های مختلف بودیم.

وی ادامه داد: براساس تصمیم این ستاد، تعطیلی مراکز و مشاغل پرخطر استان یک هفته دیگر هم تمدید شد.

وی افزود: برای ارائه خدمات مناسب به بیماران کرونایی بنا شده بیمارستان صحرایی و نقاهتگاه‌های استان به ظرفیت ۱۰۰۰ تخت فعال شوند.

وی توضیح داد: با توجه به اینکه کرونا پیرو جوان نمی‌شناسد و همه گروه‌های سنی را درگیر می کند، از شهروندان درخواست می شود به جز موارد ضروری از منزل خارج نشوند و سفرهای خود را به صفر برسانند.

این مسئول اضافه کرد: برای کنترل این بیماری پیشنهاد تعطیلی پنج شنبه‌ها و کاهش ساعات کاری ادارات به ستاد ملی کرونا داده شده ولی هنوز با آن موافقت نشده است.

فردی اضافه کرد: از شهروندان درخواست می‌شود در زمان خروج از منزل حتماً از ماسک استفاده کنند و اصل شستشوی ۲۰ ثانیه‌ای دست‌ها را با آب و صابون فراموش نکنند.
منبع: ایسنا
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر