۱۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۹
کد خبر: ۵۸۰۳۰
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در پیامی درگذشت پدر شهیدان محمد حسین و داوود فهمیده را تسلیت گفت.
به گزارش پایداری ملی، در پی درگذشت مرحوم حاج محمدتقی فهمیده پدر شهدای گرانقدر والامقام  محمد حسین و داوود فهمیده، سرلشکر پاسدار محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح پیام تسلیتی صادر کرد.

متن پیام رئیس ستاد کل نیروهای مسلح بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

 درگذشت جانکاه مرحوم حاج محمد تقی فهمیده پدر گرانقدر شهیدان ارجمند محمدحسین و داوود فهمیده از ستارگان درخشان هشت سال دفاع مقدس موجب تأثر و تالم فراوان گردید.

رجاء واثق دارم نام پدر مومن، انقلابی و ولایی که با نام و حماسه‌آفرینی سترگ فرزندان برومند و فداکارش شهیدان محمد حسین و داوود عجین شده است، در حافظه تاریخی میهن اسلامی ماندگار و اهتمام ایرانیان به تربیت انسان‌های مجاهد و آماده ایثار و جانفشانی در عرصه‌های دفاع از استقلال، تمامیت ارضی، امنیت ملی و آرمان‌های متعالی و عزت آفرین اسلام ناب محمدی (ص) و ایران عزیز را یادآور و وجه همت آنان قرار خواهد داد.

این مصیبت را به بیت معظم شهیدان فهمیده و آحاد ارادتمندان به خانواده های مکرم شهدا تسلیت عرض نموده و از درگاه حضرت کبریایی برای آن فقید سعید رحمت واسعه الهی و همجواری با سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و فرزندان شهیدش و برای داغدیدگان و سوگواران مکرم صبر جمیل و اجر جزیل خواستارم.

سرلشکر پاسدار محمد باقری

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر