۰۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۹
کد خبر: ۵۷۲۴۶
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان خوزستان:
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان خوزستان گفت: در طرح جامع مطالعات پدافند غیرعامل شناسایی تهدیدات، آسیب ها، اتخاذ راهکارهای مقابله ای و مصون سازی با نگاه واقع گرایانه باید به عنوان یک اصل مبنا قرار گرفته شود.

به گزارش خبرنگار پایداری ملی، جلسه‌ای در مورد طرح جامع مطالعات پدافند غیرعامل استان خوزستان با حضور حاجتی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان خوزستان، کارشناسان مربوطه و مجری طرح در سالن جلسات سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان برگزار شد.

در ابتداي جلسه جناب آقای فیوضی مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری خوزستان گزارشی از اقدامات صورت گرفته در خصوص مطالعات طرح جامع پدافند غیرعامل خوزستان را ارائه و بر تکمیل طرح مذکور تا قبل از پایان سال جاری تاکید کردند.

در ادامه جلسه، سبزی‌وند مدیرعامل شرکت مهندسی مشاور سبزآب اروند گزارشی را پیرامون طرح جامع مطالعات پدافند غیرعامل در قالب پاورپوینت برای حاضرین ارائه و حاجتی ضمن استقبال از طرح مذکور، نکاتی را در جهت اجرای هرچه بهتر این طرح برای حضار بیان کردند.

وی گفت: در طرح جامع مطالعات پدافند غیرعامل شناسایی تهدیدات، آسیب ها، اتخاذ راهکارهای مقابله ای و مصون سازی با نگاه واقع گرایانه باید به عنوان یک اصل مبنا قرار گرفته شود.

در پایان جلسه هر یک از اعضا نقطه نظرات و سوالات خود را بیان کردند.


گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر