۲۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۶
کد خبر: ۵۷۰۲۴
سازمان اطلاعات ملی آمریکا که یکی ازمهم‌ترین ارگان‌های اطلاعاتی در این کشور محسوب می‌شود، اخیرا طی آگهی استخدام خواستار به کارگیری متخصصین برای ارزیابی تهدیدهای موجود علیه دلار در نظام مالی جهانی شده است.
به گزارش پایداری ملی، سازمان اطلاعات ملی آمریکا که یکی از مهمترین سازمان های امنیتی این کشور محسوب شده و وظیفه هماهنگی بین سازمان‌های اطلاعاتی فعال در داخل و خارج از آمریکا را در جامعه اطلاعاتی این کشور برعهده دارد، اخیراً با انتشار آگهی، خواستار به کارگیری متخصصین برای ارزیابی تهدیدهای موجود علیه دلار در نظام مالی بین‌المللی شده است.

براساس این آگهی که در سایت مؤسسه علوم و آموزش آک‌ریج منتشر شده است، سازمان اطلاعات ملی آمریکا خواستار دریافت اطلاعات افراد جویای کار که می‌توانند محتوای جدیدی را در راستای سناریوهای تهدید علیه دلار به عنوان ارز ذخیره بین‌المللی ارائه دهند، شده است. 

این آگهی بیان می کند که جایگاه دلار به عنوان ارز ذخیره خارجی کشورها برای آمریکا فرصت‌ها و مزایای بسیاری را فراهم کرده که از جمله آنها توانایی اعمال تحریم‌ها علیه کشورها و شرکت‌ها براساس اراده دولت آمریکا است. 

در این آگهی استخدام همچنین آمده است؛ عواملی گوناگونی نظیر رشد اقتصادی کشورهایی نظیر چین و هند به همراه گسترش استفاده از ارزهای مجازی موجودیت و سلطه دلار در بازار جهانی را تهدید می‌کنند. 
منبع: فارس
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر