۱۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۴
کد خبر: ۵۶۷۶۵
مدیرکل پدافند غیرعامل همدان مطرح کرد
مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری همدان بر ضرورت مشارکت شهروندان برای حفاظت و صیانت از امور زیربنایی و کالبد شهری تاکید کرد.

به گزارش پایداری ملی، حمید خاورزمینی در بازدید از مرکز سامانه ارتباط مردمی شهرداری همدان (137)  با تبریک سالروز ایام الله دهه فجر اظهار داشت، پدافند غیر عامل یک امر ملی است که در برگیرنده مجموعه ای از اقدامات غیر مسلحانه در افزایش بازدارندگی، پایداری ملی و تسهیل در مدیریت بحرانها و تهدیدات دشمن را شامل می شود.

وی با اشاره به این که نقش مردم در کاربردی کردن سیاستهای نظام در امور پدافندی بسیار مهم است، افزود: میزان احساس مالکیت مردم بر کشور تاثیر به سزایی در هموارتر شدن مسیر مشارکت آنان برای صیانت از امور زیربنایی و کالبد شهری دارد.

وی در این ارتباط گفت: شهر همدان بیش از یک سوم جمعیت و امکانات استان را در خود جای داده که به لحاظ مرکزیت استانی و قدمت تاریخی و سیاسی آن، برای ایمن کردن شهر در امور پدافندی مشارکت مردم را نیاز دارد.

خاورزمینی در ادامه راه اندازی سامانه ارتباط مردمی شهرداری همدان را پل ارتباطی خوبی بین مردم و مسئولان دانست و این سامانه را مکانیزمی مطلوب در پاسخگو کردن مدیران و کاهش نارضایتی عمومی برشمرد.

مدیر کل پدافند غیر عامل استانداری همدان در پایان پروژه نفوذ را مهم ارزیابی کرد و همکاری و تعامل همه دستگاهها و نهادهای ذیربط را با مشارکت مردم برای مقابله با تهدیدات دشمن خواستار شد.  

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر