۲۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۳
کد خبر: ۵۶۲۲۱
امیر حاتمی از اشتباه محاسباتی رئیس‌جمهور آمریکا در ترور سردار سلیمانی سخن گفت و افزود: شهادت سپهبد سلیمانی نقطه پایان مقاومت نیست و موجب جاری شدن خون تازه در کالبد محور مقاومت می‌شود.
به گزارش پایداری ملی به نقل از خبرگزاری فارس، امیر سرتیپ حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی در تماس تلفنی وزیر دفاع ترکیه، اقدام آمریکا در ترور شبانه و بزدلانه سردار سپهبد قاسم سلیمانی را مصداق واقعی تروریسم دولتی دانست و افزود: آمریکایی ها بار دیگر چهره جنایتکار خود را به جهانیان نشان دادند و ماهیت تروریستی خود را به همگان اثبات کردند.

وزیر دفاع با اشاره به اشتباه محاسباتی و راهبردی ترامپ در پی این اقدام وحشیانه گفت: قطعا شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی  و یارانش نقطه پایان مقاومت نخواهد بود و موجب جاری شدن خون تازه در کالبد محور مقاومت خواهد شد.

امیر سرتیپ حاتمی افزود: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران آماده پاسخگویی مقتدرانه به هر ماجرایی می باشد و ما در دفاع از خود در اقدامی محدود و با استفاده از توان موشکی بومی پایگاه نظامی آمریکا را مورد هدف قرار دادیم.

وی خاطرنشان کرد: آمریکایی ها پس از این اقدام فهمیدند که اگر مجددا حماقت کنند با پاسخ شدیدتری روبرو خواهند شد.

وزیر دفاع افزود: از تمام کشورهای مستقل دنیا و از جمله کشورهای دوست در منطقه انتظار داریم این اقدام تروریستی آمریکایی ها را به شدت محکوم کنند.

ژنرال خلوصی آکار وزیر دفاع ترکیه نیز در تماس تلفنی با وزیر دفاع ایران با تسلیت شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی به ملت و دولت ایران گفت: ایجاد تنش و بی ثباتی در منطقه به نفع هیچ یک از کشورهای منطقه نیست و ما همواره خواهان استقرار امنیت پایدار در منطقه هستیم.

وزیر دفاع ترکیه گفت: همواره خواستار تداوم و استمرار تعاملات دو کشور ایران و ترکیه در خصوص موضوعات دو جانبه و منطقه ای هستیم.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر