۱۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۸
کد خبر: ۵۵۰۶۰
خودروهای تسلا دارای قابلیتی موسوم به سنتری هستند که با فعال شدن آن تصاویر ویدئویی مربوط به فعالیت های مشکوک ضبط می شود و همین قابلیت یک خرابکار را شناسایی کرده است.
به گزارش پایداری ملی به نقل از خبرگزاری مهر ، خودروهای برقی تسلا دارای قابلیت های متنوعی هستند که یکی از آنها ضبط تصاویر ویدئویی از محیط اطراف در صورت فعالیت و حرکات مشکوک است. قابلیت یادشده جلوی سواستفاده و هر گونه فعالیت تبهکارانه را می گیرد.

سیستم یادشده دو روز قبل توانست فردی را که در تلاش برای پنچر کردن تایر یک خودروی تسلا بود را شناسایی کند. این سیستم ویدئویی را از فردی ضبط کرده که در ساعات اولیه صبح به طور مرتب به تایر یک خودروی تسلا ضربه می زند تا آن را پنچر کند.

این فرد به دلیلی نامشخص کفش خود را نیز در می آورد و از گوشی برای تاباندن نور بر روی تایر استفاده می کند. سپس با چاقوی جیبی آن را سوراخ می کند.

مالک خودرویی که شاهد تلاش برای پنچر کردن تایر آن بوده، ویدئوی مذکور را بر روی یوتیوب منتشر کرده است. به گفته وی هر چهار دوربین خودروی وی تصاویر مربوط به این رویداد را ثبت کرده اند. پلیس نیوپورت بیچ کالیفرنیا که این جرم در آن رخ داده در حال تحقیق در این زمینه برای شناسایی فرد مجرم است.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر