۰۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۶
کد خبر: ۵۴۹۰۷
جانشین قرارگاه پدافند سایبری کشور عنوان کرد
جانشین قرارگاه پدافند سایبری کشور مهمترین هدف از این حرکت را استفاده از ظرفیت‌های نخبگان در راستای دفاع از دارایی‌های ملی و قلمرو سایبری کشور دانست و تاکید کرد: سازمان پدافند غیرعامل تلاش دارد تا با ایجاد یک هم‌افزایی در برابر تهاجمات سایبری دشمن یک جبهه مستحکم ایجاد نماید.
به گزارش پایداری ملی و به نقل از روابط عمومی سازمان پدافند غیرعامل کشور، اولین مجمع فعالان بسیجی و جهادی دفاع سایبری کشور با حضور سردار دکتر غلامرضا جلالی، رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور، جواد جاویدنیا، سرپرست معاونت فضای مجازی دادستانی کل کشور و جمعی از مدیران سازمان پدافند غیرعامل کشور و تنی چند از فعالان بسیجی و جهادی حوزه دفاع سایبری در سالن شهید طهرانی‌مقدم سازمان پدافند غیرعامل کشور برگزار شد.

مهندس محمدرضا فرجی پور جانشین قرارگاه پدافند سایبری کشور در ابتدای این مراسم با بیان اینکه این اولین مجمعی است که به این نام تشکیل می‌شود، اظهار داشت: سازمان پدافند غیرعامل کشور در راستای ماموریت خود در صیانت از سرمایه‌های ملی کشور در فضای سایبری کشور از سال 1390، قرارگاه پدافند سایبری را تشکیل داد و اکنون که 8 سال از تشکیل این قرارگاه می‌گذرد به حمدالله منشاء خدمات خوبی بوده است.

وی با بیان اینکه قرارگاه پدافند سایبری با همراهی، همگامی و هم‌افزایی سایر عرصه‌های پدافندی کشور، نقش قابل قبولی در بحث دفاع سایبری از کشور ایفا کرده است، گفت: با فرماندهی سردار دکتر جلالی و زحمات دستگاه‌های مختلف و بهره‌گیری از دانش، نخبگی و اندیشه اندیشمندان و فعالان حوزه دفاع سایبری، شرایط خوبی فراهم شده است.

جانشین قرارگاه پدافند سایبری کشور نتیجه اقدامات بسیجی‌وار کارشناسان در عرصه‌های مختلف دفاع سایبری را حفاظت از فضای سایبری کشور دانست و تصریح کرد: همچنان که در حوزه‌های مختلف بسیج، ساختارهایی همچون بسیج اساتید را شاهد هستیم در حوزه دفاع سایبری نیز باید از وجود چنین تشکیلاتی با حضور فعالان عرصه سایبری بهره‌مند باشیم.

فرجی پور متذکر شد: عرصه دفاع سایبری، ساز و کارهای خاص خود را دارد اما مسلما با اقدامات بسیجی‌وار می‌توانیم توانمندتر و بهتر به پیش برویم.

وی مهمترین هدف از این حرکت را استفاده از ظرفیت‌های نخبگان در راستای دفاع از دارایی‌های ملی و قلمرو سایبری کشور دانست و تاکید کرد: سازمان پدافند غیرعامل تلاش دارد تا با ایجاد یک هم‌افزایی در برابر تهاجمات سایبری دشمن یک جبهه مستحکم ایجاد نماید. 


گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر