۱۷ آبان ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۱
کد خبر: ۵۴۶۵۴
مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان:
همایش استانی پدافند غیرعامل به مناسبت گرامیداشت هفته پدافند غیرعامل در سالن دبیرستان ریحانه النبی(س) واقع در منطقه دو آموزش و پرورش همدان برگزار شد.

همایش استانی پدافند غیرعامل به مناسبت گرامیداشت هفته پدافند غیرعامل با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان ،مدیر ناحیه 2 ، کارشناسان اداره کل پدافند غیر عامل استانداری همدان، مسئولین و مدیران استانی و شهرستان ،مدیران مدارس و جمعی از فرهنگیان در سالن دبیرستان ریحانه النبی(س) واقع در منطقه دو آموزش و پرورش همدان برگزار شد.

در ابتدای این مراسم محمد باب الحوائجی، مدیر آموزش‌وپرورش ناحیه دو ضمن خیر مقدم ،به‌ ضرورت فراگیری پدافند غیرعامل از سوی همه اقشار مردم اشاره کرد و گفت: در سال‌های اخیر ساختارهای منظم برای پدافند غیرعامل به وجود آمده است زیرا حفاظت از دستاوردهای فرهنگی،‌ اقتصادی،‌ سیاسی و اجتماعی نظام، کار پدافند غیرعامل است و لذا در سراسر کشور همه اقشار مردم و مسئولین در هر جایگاهی که هستند باید بدانند پدافند غیرعامل به‌عنوان عاملی برای دفاع از خانواده‌ها و دفاع از کشور مؤثر است.

در ادامه دکتر پورداود مدیرکل آموزش و پرورش استان در سخنانی، آموزش و پرورش را اصلی‌ترین بستر اجرای پدافند غیر عامل دانست و خاطرنشان کرد: آگاه سازی و مقاوم سازی فرهنگی و اجتماعی جامعه نسبت به تهدیدهای جنگ نرم دشمن باید نوک پیکان استراتژی پدافند غیر عامل باشد.  

گفتنی است در ادامه همایش به 9 نفر از مدیران مدارس و برگزیدگان پدافند غیرعامل هدایایی اهدا شد.

همچنین به منظور آگاه‌سازی و توانمندسازی دانش‌آموزان در مواجه با شرایط بحرانی با حضور تیم هایی عملیاتی از سازمان خدمات ایمنی و آتش نشانی، هلال احمر در محوطه دبیرستان با حضور دانش آموزان مانور اطفای حریق، برگزار شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر