۲۳ مهر ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۷
کد خبر: ۵۴۳۶۳
مدیرکل پدافند غیرعامل استان آذربایجان شرقی مطرح کرد
نشست مدیرکل پدافند غیرعامل استان آذربایجان شرقی مدیر کل ورزش و جوانان با محوریت تبیین مفاهیم پدافند غیرعامل و هماهنگی برنامه‌های هفته پدافند غیرعامل برگزار شد.

در این جلسه محمدباقر آقایی، مدیرکل پدافند غیرعامل استان آذربایجان شرقی با اشاره به نقش ورزش در نشاط اجتماعی و سلامت جسمی و روانی افراد جامعه و همچنین در کاهش آسیب های اجتماعی، توسعه اماکن ورزشی را جهت سوق دادن مردم بخصوص قشر جوان به سمت ورزش بسیار با اهمیت دانست. 

وی با تاکید بر این که اکثر تهدیدات اجتماعی متوجه جوانان است، رعایت الزامات پدافند غیرعامل و توجه به پیوست پدافند غیرعامل در طرح‌های عمرانی ورزشی را الزامی دانسته و استحکام سازه اماکن و مجموعه های ورزشی و ورزشگاه ها را مهم برشمردند.

مدیرکل پدافند غیرعامل استان در ادامه به الزامات پدافند سایبری و زیستی اشاره کرده و نظارت بر توزیع و پخش مواد غذایی در اماکن ورزشی را وظیفه‌ای خطیر دانست. وی همچنین ایجاد کاربری چندگانه برای اماکن ورزشی جدیدالاحداث را از اصول پدافند غیرعامل برشمرد.

در انتها هماهنگی برنامه‌های هفته پدافند غیرعامل در راستای فرهنگ سازی، اطلاع رسانی و آموزش که با مشارکت اداره کل ورزش و جوانان صورت خواهد گرفت از جمله برگزاری پیاده روی خانوادگی در هفته پدافند غیرعامل و مسابقات ورزشی مورد بررسی قرار گرفت.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر