۲۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۵
کد خبر: ۵۴۳۶۰
مدیر کل پدافند غیر عامل استانداری همدان گفت: شهرستان فامنین همزمان با اربعین حسینی در راستای اجرای طرحهای پدافند غیر عامل، ارتقاء امنیت زائران را دراولویت امور قرار داده است.

به گزارش خبرنگار پایداری ملی، مدیر کل پدافند غیر عامل استانداری همدان گفت: شهرستان فامنین همزمان با اربعین حسینی در راستای اجرای طرحهای پدافند غیر عامل، ارتقاء امنیت زائران را دراولویت امور قرار داده است.  

حمید خاورزمینی روز گذشته در شورای پدافند غیر عامل شهرستان فامنین با تسلیت ایام اربعین حسینی (ع) با تشریح برنامه های اداره کل پدافند غیر عامل استان اظهار داشت: پدافند غیر عامل استان دارای 11 کارگروه تخصصی می باشد که این کارگروه ها در شهرستانهای تابعه به 5 کارگروه تقلیل یافته است.

وی راه شهرسازی، جهاد کشاورزی و صنعت و معدن و تجارت، فرهنگی، آموزشی و اجتماعی، امداد و نجات و بهداشت و سلامت و آب و انرژِی را از کارگروههای فعال در شهرستانها عنوان کرد و افزود این کارگروهها حفاظت از جان مردم و و صیانت از زیرساختها را بر عهده دارند.

مدیر کل پدافند غیر عامل استانداری همدان در پایان سخنان خود، برگزاری رزمایش های فرهنگی در شهرستانها را یکی از اقدامات اداره کل پدافند غیر عامل استان عنوان کرد.

دراین جلسه فرماندار فامنین به تشریح عملکرد این شهرستان در حوزه پدافند غیر عامل اشاره و خاطر نشان کرد: شهرستان فامنین در خصوص فرهنگ سازی و آموزش به شهروندان اقدامات خوبی انجام داده است.

سید مجید شماعی اضافه کرد: از آنجایی که شهرستان فامنین در مسیر زائران کربلای حسینی قرار دارد، تمهیدات لازم برای ارتقاء امنیت جانی و جاده ای را لحاظ کرده است.

فرماندار فامنین کیفی سازی و افزایش سطح دانش و آگاهی عموم مردم را از مهمترین اقدامات برشمرد و خواستار تعامل و همکاری نهادها و دستگاهها در حوزه پدافند غیر عامل شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر