۱۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۰
کد خبر: ۵۳۵۴۲
استاندار آذربایجان شرقی در دیدار با معاون آموزشی سازمان پدافند غیرعامل خواستار شد:
سردار کریمیان معاون آموزشی و پژوهشی سازمان پدافند غیرعامل کشور با استاندار آذربایجان شرقی دیدار و گفت و گو کردند.

به گزارش خبرنگار پایداری ملی از تبریز، در این دیدار دکتر پورمحمدی استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به اقدامات مثبت صورت گرفته در استان در حوزه پدافند غیرعامل، تلاش شبانه روزی را در جهت نیل به اهداف پدافند غیرعامل ضروری برشمرد. وی با اشاره به حوادث سیل و آتش سوزی در ماه های گذشته، افزایش آمادگی جهت مقابله با تهدیدات ناشی از حوادث طبیعی و غیرطبیعی را بسیار مهم قلمداد کرده و خواستار اهتمام بیشتر تمامی مسئولین دستگاه های اجرایی در امر پدافند غیرعامل شد.

استاندار آذربایجان شرقی همچنین با توجه به گستردگی حوزه فعالیت پدافند غیرعامل، بررسی عوامل کاهش نشاط اجتماعی و تدبیر راهکارهای مقابله با آسیب های ناشی از آن را از وظایف پدافند غیرعامل دانست. وی در ادامه با اشاره به پیچیدگی و بروز بودن تهدیدات، رصد مستمر این تهدیدات را در جهت کاهش آسیب پذیری ها بسیار حیاتی عنوان کرد. پورمحمدی در انتها به امر آموزش اشاره کرده و فرهنگ سازی را از مهم ترین اولویت های پدافند غیرعامل دانسته و انجام اقدامات موثر در این حوزه را خواستار شد.

سردار کریمیان معاون آموزشی سازمان پدافند غیرعامل نیز در این دیدار برگزاری جلسات هم اندیشی را برای استخراج راهکارهای مقابله و کاهش صدمات در مواقع بحرانی بسیار مفید دانسته و بر اهمیت امر آموزش های عمومی تاکید نمود. وی همچنین ایجاد بحران هویت و به زیر سوال بردن مشروعیت و مقبولیت و ایجاد فاصله بین مردم و مسئولین را از جمله اهداف دشمن برشمرد و نیاز به برنامه ریزی جهت مقابله با این مشکلات را الزامی دانست. سردار کریمیان در انتها بر هم افزایی و تعامل به عنوان مهم ترین عامل در جهت پیگیری و رسیدن به اهداف پدافند غیرعامل، تاکید نمود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر