۲۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۰
کد خبر: ۵۳۰۷۳
ستاد توسعه زیست‌فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در نظر دارد در حاشیه برگزاری هجدهمین نمایشگاه بین‌‌المللی دام و طیور و صنایع وابسته، نشستی با حضور تولیدکنندگان محصولات پروبیوتیک دام و طیور برگزار کند.
به گزارش پایداری ملی، این روزها زیاد نام پروبیوتیک را می‌بینیم و می‌شنویم. به زبان ساده، پروبیوتیک‌ها نوعی باکتری مفید برای بدن ما خصوصا برای دستگاه گوارش هستند. این باکتری‌ها به سلامت روده کمک بزرگی می‌کنند چرا که رشد باکتری‌های خطرناک را کنترل می‌کنند؛ باکتری‌های بدی که باعث عفونت‌ها و التهاب روده می‌شوند.

محصولاتی که فوایدی چون ارتقا سیستم ایمنی بدن، جبران آسیب‌های آنتی‌بیوتیک‌ها به بدن، کاهش التهاب روده در اثر جراحی، افزایش توانایی هضم غذا، بهبود حساسیت به لاکتوز، افزایش سلامت کلی رحم، شادابی پوست، کاهش افسردگی و کمک به جذب بهتر ویتامین B دارند.

با توجه به اهمیت این محصولات، ستاد توسعه زیست فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری قصد دارد در حاشیه برگزاری هجدهمین نمایشگاه بین‌‌المللی دام و طیور و صنایع وابسته، نشستی با حضور تولیدکنندگان محصولات پروبیوتیک دام و طیور و سازمان‌های متبوعه برگزار کند.

هدف از برگزاری این نشست ایجاد هم‌افزایی همکاری بین شرکت‌های تولیدکننده و صنایع مرتبط است.

این نشست تخصصی 27 مردادماه سال جاری در محل دائمی نمایشگاه های بین‌المللی تهران برگزار می شود.

منبع: معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر