۲۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۰
کد خبر: ۵۰۶۶۳
مدیرکل پدافند غیرعامل استان کرمان:
سلاجقه : به همت دستگاه های مرتبط و فعال در حوزه زیست به حمدالله تا کنون گزارشی مبنی بر تهدیدات در زمینه دام، طیور و انسان نداشته ایم و لازم است اعضا همچنان به روند فعالیت های خود ادامه دهند.

به گزارش خبرنگار پایداری ملی از کرمان، اولین جلسه کمیسیون پیشگیری و مقابله با تهدیدات بیوتروریستی زیر مجموعه شورای تأمین استان در سال جاری، صبح روز دوشنبه مورخ 27/3/98 در محل سالن اجتماعات دفتر معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری تشکیل شد.

در ابتدای جلسه پیمان سلاجقه مدیرکل پدافند غیرعامل با خیرمقدم به حضار گفت: یکی از تهدیدات اساسی علیه کشور و استان تهدیدات زیستی و پدیده بیوتروریسم و انتشار عمدی مواد سمی و میکروبی می باشد.

دبیر کمیسیون پیشگیری و مقابله با تهدیدات بیوترورستی اظهار داشت: مبانی کار مقابله با تهدیدات زیستی در مرحله اول رصد و پایش تهدیدات در حوزه های شش گانه زیستی و سپس تشخیص و آشکار سازی و انجام اقدامات لازم برای جلوگیری از بروز بحران می باشد.

پیمان سلاجقه در ادامه از فعالیت ها و اقدامات دستگاه های عضو کمیسیون قدردانی و عنوان کرد: به همت دستگاه های مرتبط و فعال در حوزه زیست به حمدالله تا کنون گزارشی مبنی بر تهدیدات در زمینه دام، طیور و انسان نداشته ایم و لازم است اعضا همچنان به روند فعالیت های خود ادامه دهند.

در ادامه بر اساس دستور کار جلسه اعضاء گزارش اقدامات و عملکرد خود را در حوزه های شش گانه زیستی ارائه کردند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر