۲۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۰
کد خبر: ۵۰۵۴۵
معاون آبخیزداری اداره‌کل منابع‌طبیعی و آبخیزداری چهارمحال و بختیاری از اختصاص 32 میلیارد تومان جهت اجرای طرح‌های آبخیزداری و آبخوان‌داری در چهارمحال و بختیاری خبر داد.

به گزارش پایداری ملی، علی‌محمد محمدی امروز در شهرکرد، از اختصاص 32 میلیارد تومان جهت اجرای طرح‌های آبخیزداری و آبخوان‌داری در چهارمحال و بختیاری خبر داد و گفت: پروژه‌های آبخیزداری و آبخوان‌داری شامل عملیات‌های بیومکانیکی، بیولوژیکی و مکانیکی است.

معاون آبخیزداری اداره‌کل منابع‌طبیعی و آبخیزداری چهارمحال و بختیاری افزود: 22 میلیارد تومان از این اعتبار صرف انجام پروژه‌های بیومکانیکی و مطالعاتی در حوزه آبخیزداری و حدود 10 میلیارد تومان نیز صرف پروژه‌های بیولوژیکی، کاداستر اراضی ملی و آموزش و ترویج می‌شود.

وی با بیان اینکه انجام پروژه‌های آبخیزداری و آبخوان‌داری در چهارمحال و بختیاری آغاز شده است، خاطرنشان کرد: بیش‌ترین پروژه‌ها در شهرستان لردگان و کمترین پروژه‌ها در شهرستان فارسان تعریف شده است.

محمدی در پایان با بیان اینکه در سال گذشته 190 پروژه آبخیزداری در چهارمحال و بختیاری اجرا شده است، توضیح داد: در حال ذخیره سدهای خاکی استان 32 میلیون متر مکعب است و تمامی سدهای خاکی در پی بارش‌های اخیر آبگیری شده‌اند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر