۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۰
کد خبر: ۴۸۸۷۲
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی نباید فاصله‌ای بین مردم و ادارت باشد؛ مردم ولی‌نعمتان ما هستند و آن‌ها باید در تصمیم‌گیری‌ها شریک باشند و واقعیت‌ها را باید به مردم گفت.
به گزارش پایداری ملی ولی‌الله حیاتی، صبح امروز در شورای هماهنگی روابط عمومی استان‌ اظهار کرد: وظیفه روابط عمومی‌ها حساس است زیرا حکومت اسلامی ما که اینک چهار دهه از عمرش سپری و به یک درخت تنومند تبدیل‌شده همواره مورد هجمه دشمنان قرار داشته است.

وی افزود: دشمنان اوج خصومت‌ها و ناجوانمردی‌ها را اکنون به اوج خود رسانده‌اند؛ هرچند از اول مورد تهدید بوده‌ایم اما اکنون همه سران استکباری به مبازره با انقلاب برخاسته‌اند البته کمبودها و کاستی در پیمودن آرمان‌ها انقلاب هیچ‌گونه تأثیری نخواهد داشت زیرا مردم یاد گرفته‌اند که به خون به زمین ریخته شده جوانان پابند باشند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار خراسان شمالی خاطرنشان کرد: آرمان‌های انقلاب با خون مردم عجین شده است؛ مردم ما همواره مقابل ظالمان بوده‌اند و البته دشمنان در تمام تاریخ پاسخ دندان‌شکن دیده‌اند.

حیاتی شرایط فعلی کشور را بسیار حساس دانست و عنوان کرد: امروز زمان کنار هم بودن است و همه جناح‌ها باید در کنار هم زیر لوای رهبری باشند و از دولت پشتیبانی کنند؛ هرگاه برای مقابله با دشمن کنار هم بوده‌ایم به پیروزی‌ها شگفت‌انگیزی رسیده‌ایم.

وی در ادامه روابط عمومی ادارات را حلقه بین مردم و ادارات دانست و افزود: نباید فاصله‌ای بین مردم و ادارت باشد؛ مردم ولی‌نعمتان ما هستند و آن‌ها باید در تصمیم‌گیری‌ها شریک باشند و واقعیت‌ها را باید به مردم گفت.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار خراسان شمالی تصریح کرد: روابط عمومی‌ها باید برای دیدار چهره به چهره با مردم برنامه داشته باشند و نباید راه ارتباط با مدیران سخت شود.

حیاتی نقد منصفانه را باعث پیشرفت دستگاه‌ها عنوان کرد و ادامه داد: روابط عمومی‌ها به مدیران خود بگویید باید موردنقد قرار بگیرند و البته بین نقد و افترا تفاوت است.

وی در پایان گفت: درزمینهٔ اطلاع‌رسانی  خدمات دولت ضعیف هستیم؛ شما باید خدمات و کمبودها را به مردم بگویید.

اهالی رسانه کمک‌حال برگزاری جشنواره صداوسیما باشند

علی قلی زاده، سرپرست اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری خراسان شمالی نیز در این جلسه اظهار کرد: روابط عمومی‌ها مسئول تکذیب حرف‌های مدیران خود نیستند.

وی افزود: وقتی می‌گوییم رسانه‌های دولتی چرا در فضای مجازی نیستند؟ می‌گویند مجوز نداریم.

سرپرست اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری به انتقادات از برگزاری جشنواره تولیدات مراکز صداوسیما خراسان شمالی گفت: وقتی ما در استانداری به این نتیجه می‌رسیم که جشنواره صداوسیما برگزار شود، اهالی رسانه کمک یار ما باشند.

قلی زاده در پایان تأکید کرد: برخی رسانه‌ها نیمه‌خالی لیوان را می‌بینند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر