۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۰
کد خبر: ۴۷۵۸۷
مدیرکل اداره‌ی اطلاعات استان ایلام گفت: خوشبختانه امنیت پایدار قابل قبولی را در استان علیرغم وجود تهدیدات امنیتی متعدد و شرایط مرزی استان شاهد هستیم.

به گزارش پایداری ملی، مدیرکل اداره‌ی اطلاعات استان ایلام دقایقی پیش در ایلام گفت: اداره کل اطلاعات استان ایلام در حوزه‌ی آسیب‌های اجتماعی با عنایت به اهمیت و ضرورت توجه به رویکرد پیشگیری از  آسیب‌ها به‌عنوان عوامل زمینه ساز مخاطرات امنیتی ضمن رصد و پایش تهدیدات و آسیب‌ها در این حوزه با آگاهی بخشی و اطلاع رسانی به مسوولان استانی و کشوری اقدام به  برگزاری جلسات کارشناسی با حضور مسوولان دستگاه‌های اجرایی مربوطه کرده است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر تعامل سازنده و روابط مستحکم و همکاری صمیمانه‌ای بین دستگاه‌های مربوطه ایجاد شده، افزود: خوشبختانه امنیت پایدار قابل قبولی را در استان علیرغم وجود تهدیدات امنیتی متعدد و شرایط مرزی استان شاهد هستیم.

مدیرکل اطلاعات استان ایلام تصریح کرد: این اداره‌ی کل در حوزه‌های مختلف از جمله خودکشی، اعتیاد، طلاق، قتل و نزاع دسته جمعی، حاشیه نشینی و... تلاش کرده تا ضمن مسوول سازی دستگاه‌ها به ویژه از طریق کمیسیون‌ها و کارگروه‌های تعیین شده با ارائه‌ی راهکارهای کارشناسی در جهت کاهش این آسیب‌ها گام های مؤثری را بردارد.

وی خاطرنشان کرد: وزارت اطلاعات به عنوان نهاد برآمده از متن انقلاب نقش مهم و بی‌بدیلی در مقابله با تهدیدات امنیتی و اطلاعاتی روز افزون و همه جانبه دشمن در طی دوران شکل گیری تاکنون ایفا کرده است.

این مسوول اضافه کرد: یکی از وظایف و اقدامات وزارت اطلاعات به‌عنوان دستگاه اصلی و مادر اطلاعات در کشور طی سال‌های اخیر نقش مهم و حیاتی ایجاد همگرایی و هم افزایی دستگاه‌های نظامی، انتظامی، امنیتی و قضایی بوده.

این مقام اطلاعاتی در استان ادامه داد: بر این اساس، اداره‌ی کل اطلاعات استان با برگزاری جلسات و نشست‌های متعدد در قالب جلسات جامعه‌ی اطلاعاتی نقش مهم و موثری در ایجاد همگرایی و هم افزایی بین دستگاه‌ها در راستای مقابله با تهدیدات امنیتی و اطلاعاتی در استان ایفا کرده است.

این مسوول خاطرنشان کرد: اقدامات صیانتی و توجیهی لازم در دستگاه‌های مختلف اجرایی با استفاده از پتانسیل دستگاه‌های نظارتی از جمله سازمان بازرسی، دیوان محاسبات، سازمان برنامه و بودجه با هدف کاهش مشکلات و معضلات اقتصادی و  همچنین تحقق اهداف توسعه، تولید و اشتغال پایدار در استان از دیگر اقدامات این اداره کل بوده است.

مدیرکل اطلاعات استان ایلام در پایان گفت: امیدواریم با مشارکت بیشتر مردم عزیز استان و تلاش همه دستگاه‌ها شاهد بر طرف شدن مشکلات پیش رو، توسعه و تداوم امنیت پایدار و پیشرفت و آبادانی در جای جای میهن عزیز اسلامی از جمله استان مرزی ایلام باشیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر