۰۲ دی ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۰
کد خبر: ۳۱۶۰۰
رئیس دفتر نظامی فرمانده کل قوا با تاکید بر شناخت دقیق اهداف و ماهیت دشمن خواستار تهاجم اطلاعلاتی به دشمن شد.
به گزارش پایداری ملی، سردار محمد شیرازی رئیس دفتر نظامی مقام معظم رهبری صبح امروز در همایش ارتش انقلابی بیان کرد: این همایش در راستای اجرایی کردن تدابیر حضرت آقا مبنی بر چابک سازی ارتش است.


وی با اشاره به تدابیر فرمانده معظم کل قوا افزود: این روحیه نشاط و انگیزه ای که در ارتش ایجاد شده یک وضعیت نو و حرکت رو به جلویی است و امیداوریم این حرکت انقلابی روز به روز بیشتر شود.

سردار شیرازی با بیان اینکه هم اندیشی، حرکت انقلابی و به کار گیری افکار خوب از عوامل زنده ماندن روند رو به جلو در ارتش است تصریح کرد: روند کلی پیشرفت در ارتش مسیر خوبی را طی کرده و رشد قابل توجه ای داشته است و این حرکت با وجود افراد شایسته انقلابی و خوش فکر رونق بیشتری هم خواهد گرفت.

وی با اشاره به برخی ویژگی‌های مالک اشتر اعم از بصیرت، شجاعت، پای کار بودن در میدان عمل و تبعیت محض از ولایت که مقام معظم رهبری در دیدار مسئولان اشراف فرماندهی بیان کردند خاطر نشان کرد: هنر ما این است که خود را با فرمان فرماندهی معظم کل قوا تطبیق دهیم و به درستی آن را اجرا کنیم.

رئیس نظامی دفتر فرماندهی معظم کل قوا گفت: اجرای درست تدابیر بستگی به میزان شناخت و معرفت و کیفیت دریافت و تبیین ما دارد که در این مسیر نورانی اخلاص از اصلی ترین مولفه‌ها به شمار می‌رود.

وی کلمه طیبه را مدال زیبای حضرت آقا به ارتش دانست و تصریح کرد: شرایط امروز ارتش بسیار هموار تر و رو به رشد است و توانمندی های آن بیش از پیش خود را نشان می دهد.

سردار شیرازی با بیان اینکه انضباط در ارتش مثل شمشیر بران کارها را پیش می‌برد افزود: از ظرفیت های مهم ارتش تعهد، ایمان و جانبازی کارکنان آن است که سر از پا در اجرای ماموریت  نمی شناسند.

وی شاسیته سالاری را از دیگر تدابیر فرماندهی معظم کل قوا دانست و گفت: این امر شامل شایسته یابی، شایسته گزینی، شایسته گماری، شایسته پروری و شایسته بانی است که اگر بتوانیم آن را اجرا کنیم خواهیم دید ارتش چه توانمندی‌ها و ذخایر ارزشمندی دارد.

رئیس دفتر نظامی فرماندهی معظم کل قوا تصریح کرد: امروز دشمن از ارتش نگران است و دلهره دارد، به لطف خداوند ما در دنیا توانایی پیدا کرده ایم که دشمن را به وحشت انداخته چرا که ارتش همواره در شرایط سخت ماموریت های محوله را به نحو احسن انجام داده  است.

سردار شیرازی در پایان نگاه به تهدیدات و آمادگی بر اساس آن را از محور های مورد تاکید مقام معظم رهبری دانست و خاطر نشان کرد: ماباید ضمن شناخت ماهیت دشمن و اشراف اطلاعاتی، بر اساس آن برنامه ریزی کرده و تهاجم اطلاعاتی هم داشته باشیم.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر