۲۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۵
کد خبر: ۲۹۷۵۵
استاندار زنجان:
مقابله با جنگ نرم دشمنان و رسانه های معاند امری پیچیده است که در چنین شرایطی انتظار می رود رسانه های مختلف در کشور خود را به ابزار و تکنولوژی روز دنیا مجهز کنند چرا که هر دولت و حاکمیتی بخواهد به دقت و با سرعت عمل کند پیروز میدان جنگ رسانه ها خواهد بود .
به گزارش پایداری ملی، استاندار زنجان در مراسم تجلیل از برگزیدگان صدا وسیمای مرکز زنجان در بیستمین جشنواره تولیدات رادیویی و تلویزیونی مراکز استانها گفت: رقابت مراکز استان ها در جشنواره ها نشان می دهد که کار رسانه ای و فرهنگی در عصر حاضر بسیار دشوار و نیازمند تقویت است

مهندس درویش امیری افزود : مقابله با جنگ نرم دشمنان و رسانه های معاند امری پیچیده است که در چنین شرایطی انتظار می رود رسانه های مختلف در کشور خود را به ابزار و تکنولوژی روز دنیا مجهز کنند چرا که هر دولت و حاکمیتی بخواهد به دقت و با سرعت  عمل کند پیروز میدان  جنگ رسانه ها خواهد بود .

وی به تنوع رسانه ها و تعدد شبکه های مختلف رادیویی و تلویزیونی اشاره کرد و اظهار داشت: در چنین شرایطی توجه به سلایق همه مخاطبان برای دور کردن آنها از آسیب ها و توطئه های شبکه های ماهواره ای نیازمند برنامه ریزی دقیق و نگاه هوشمندانه در قالب فرهنگ ایرانی و اسلامی است.

استاندار زنجان با اشاره به جشنوراره بیستم  تولیدات رادویی و تلویزیونی  مراکز استانها کسب 13 عنوان اول، دوم و سوم توسط برنامه سازان صدا و سیمای مرکز زنجان را تبریک گفت.

وی با بیان اینکه مدیرکل و کارکنان صداوسیمای مرکز زنجان به خوبی توانسته اند رسانه استانی را مدیریت و راهبری نمایند ، از این تلاشها تقدیر و تشکر کرد .

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر