۲۰ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۴
کد خبر: ۲۸۳۴۸
فرمانده سپاه آذربایجان شرقی:
فرمانده سپاه آذربایجان شرقی ساعتی پیش در جمع خبرنگاران با بیان اینکه دشمن سرمایه گذاری خود را برای مقابله با انقلاب و نظام از طریق رسانه ها آغاز کرده است، گفت: یکی از اهداف مهم دشمن در این فضای رسانه ای از بین بردن حجاب و عفاف است.
به گزارش پایداری ملی، غلام عسکر کریمیان افزود: دشمن هدفمند و برنامه ریزی شده در این خصوص سرمایه گذاری کرده و با شبهات مختلف درصدد ایجاد بحران هویت در جوانان است تا از این رهگذر به اهداف خود برسد.

وی با اشاره به اینکه حجاب و عفاف مختص زنان نبوده و مردان نیز باید نسبت به آن اهمیت دهند اظهارداشت: برای ترویج فرهنگ حجاب و عفاف در جامعه موافق اقدامات سلبی و اجباری نیستیم بلکه معتقدیم باید در این خصوص اقناعی و ایجابی کار شود.

کریمیان اضافه کرد: در این عصر انفجار اطلاعات جامعه مخاطب نیازمند کار فرهنگی اقناعی است که استفاده از ظرفیت رسانه ها مهم ترین راهکار در این خصوص می تواند باشد که متاسفانه برخی فرافکنی می کنند.

فرمانده سپاه عاشورا ادامه داد: شاید برای عده ای جای سوال باشد که مساله حجاب و سپاه چه ارتباطی باهم دارند در حالی که طبق اصل 150قانون اساسی حفظ دستاوردها و آرمان های انقلاب وظیفه سپاه بوده و مساله حجاب و عفاف جزو ارزش های اساسی اسلام و انقلاب است.

 
کریمیان بدحجابی را تهدید فرهنگی دانست و بیان کرد: وظیفه همه مسئولان فرهنگی و مرتبط در این خصوص بسترسازی و ظرفیت سازی در این عرصه است تا بتوان با روشنگری و آگاهی بخشی جوانان را تغذیه روحی کرد.

وی با اشاره به هفته حجاب و عفاف و برنامه های ن به صورت اجمالی، تاکید کرد: برای کار در خصوص حجاب و عفاف یک هفته کافی نیست و نباید اهمیت آن هم در این هفته خلاصه شود، بلکه این هفته به صورت نمادین برای نشان دادن اهمیت این مساله است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر