۱۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۱
کد خبر: ۲۷۷۲۰
دریادار فدوی:
فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: یکی از برترین مؤلفه‌های قدرت،بهره مندی از نیروی انسانی با شاخص‌های انقلابی است.
به گزارش پایداری ملی، دریادار پاسدار علی فدوی  فرمانده نیروی دریایی سپاه  در جمع  فرماندهان، مدیران و مسئولان مرکز آموزش احمدبن موسی(ع) این نیرو در شیرازبا اشاره به برکات بی نظیر ماه مبارک رمضان، بر اهمیت خودشناسی، خودسازی و جایگاه بندگی تأکید و تصریح کرد: هدف نهایی خلقت، دستیابی به کمال و عبودیت و بندگی خدا است.

وی افزود: هر حرکتی بر این مبنا، تطبیق دادن رفتار با تعالیم  و دستورات آسمانی و وحیانی است و حرکت بر خلاف این مسیر، پیمودن مسیر انحراف و انحطاط خواهد بود.

فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: گرفتاری امروز بشر محصول فاصله گرفتن از اصول و مبانی  اعتقادی که اساس آن تعالیم آسمانی است می باشد. تعالیم وحیانی که انبیاء و اولیای الهی مروج و مبلغ آن بوده اند.

دریادار فدوی افزود: بشر به هر میزان که سیره و رفتار خود را بر این مبنا انطباق دهد، از گرفتاری و مشکلاتش کاسته شده و هرچه از این اصول و مبانی فاصله بگیرد، به همان میزان بر گرفتاری و مشکلات او افزوده خواهد شد.

وی با اشاره به رسالتی که مرکز آموزش احمدبن موسی(ع) در موضوع تربیت بر عهده دارد، اظهار کرد: یکی از برترین مؤلفه‌های قدرت،بهره مندی از نیروی انسانی با شاخص‌های انقلابی است. 

فرمانده نیروی دریایی سپاه خاطرنشان کرد: نیروی انسانی مؤمن، متعهد، دانشمند، پرتلاش و پرانگیزه بالاترین سرمایه و ثروت و یکی از مهم ترین معیارهای قدرتمندی است.

دریادار فدوی در پایان این مراسم از پروژه های عمرانی و آموزشی درمرکز آموزش احمدبن موسی(ع) بازدید کرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر