۱۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۲
کد خبر: ۲۶۲۱۰
سردار تقی‌زاده:
رئیس سازمان صنایع دفاع گفت: نقاط ضعف دشمن را شناسایی کردیم و مبتنی بر این نقاط ضعف، سیستم‌های دفاعی قدرتمند و قدری را متناسب با آنها پیش بینی، طراحی و تولید کردیم.
به گزارش پایداری ملی، سردار قاسم تقی زاده رئیس سازمان صنایع‌دفاع وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح (ساصد)  در باره تاثیر تبلیغات سوء برخی کشورهای غربی پیرامون آزمایش‌های موشکی ایران گفت: تولید سیستم‌های دفاعی حق مسلم هر کشوری از جمله جمهوری اسلامی ایران است بنابراین تبلیغات آنها یاوه گویی‌هایی است که همواره از اول انقلاب تا امرزو بوده‌ است، لذا ما به کارمان تا حصول نتایج بهتر و برتر ادامه خواهیم داد.

وی افزود: ما امروز تکنولوژی تهدید را احصا کردیم و مبتنی با تکنولوژی‌های تهدید، تکنولوژی‌های مقابله به مثل را طرح‌ریزی کرده‌ایم، نقاط ضعف دشمن را شناسایی کردیم و مبتنی بر این نقاط ضعف، سیستم‌های دفاعی قدرتمند و قدری را متناسب با آنها پیش بینی، طراحی و تولید کردیم.

رئیس سازمان صنایع‌دفاع وزارت دفاع تصریح کرد: گسترش تحقیقات ما در چهار سال گذشته وصف ناپذیر است و ما بر آن هستیم تا این روند را ادامه دهیم و امروز روند تولیدات دفاعی ما، بسیار بسیار مطلوب است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر