۱۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۱
کد خبر: ۲۶۰۸۵
جانشین فرمانده سپاه تهران:
جانشین فرمانده سپاه تهران با بیان اینکه در حال حاضر دشمن از جنگ سخت به جنگ نرم روی آورده است گفت: هدف دشمن ضربه زدن به کشور از طریق فضای مجازی است.
به گزارش پایداری ملی، سردار ذوالقدر جانشین فرمانده سپاه تهران در مراسم افتتاح میدان تیر دانش آموزی مناطق تهران که در تیپ آل محمد (ص) برگزار شد با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس خطاب به دانش آموزان بسیجی گفت: در دوره های گذشته جوانانی با سن شما مقابل استکبار جهانی در دفاع مقدس ایستادند و با ایثارگری اجازه نفوذ دشمن به کشور را ندادند.

وی با بیان خاطراتی از رشادت های جوانان در دوران دفاع مقدس بیان داشت: دانش آموزان با فراگرفتن درس آمادگی دفاعی آماده مقابله با استکبار می شوند و آموزش های مقدماتی در این درس به دانش آموزان داده می شود.

سردار ذوالقدر ادامه داد: براساس قانون زنان و مردان باید نحوه دفاع از کشور را بیاموزند. جوانان ما باید بدانند که کارشان از دوران دفاع مقدس سخت تر است چرا که جنگ امروز وارد فاز جدیدی شده و از جنگ سخت به جنگ نرم تبدیل شده است لذا ما باید با اقدامات خود از تهاجم فرهنگی جلوگیری کنیم.

جانشین فرمانده سپاه تهران گفت: دانش آموزان در آینده نزدیک فعالیت خود را در شغل های مختلف شروع می کنند و باید در عرصه علم و دانش به بهترین نحو ممکن پیش بروند و مقابل حیله و برنامه دشمنان ایستادگی کنند و نقشه های آنها را با علم خود خنثی کنند.

وی افزود: دشمنان می دانند که بر اساس فتوای رهبری ما به دنبال بمب اتم نیستیم اما می گویند جایگاه شما در علم و فناوری اینجا نیست و نباید به این اندازه پیشرفت کنید به همین دلیل دانشمندان ما را ترور می کنند.

سردار ذوالقدر اظهار داشت: در حال حاضر جوانان ما با تاثیر پذیری از دفاع مقدس در سوریه و عراق حاضر می شوند و از اسلام دفاع می کنند و به گفته همگان اگر حمایت های ایران از جبهه مقاومت نبود امروز عراق و سوریه به طور کامل به دست تروریست های تکفیری می افتاد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر