۱۰ مهر ۱۳۹۵ - ۰۷:۴۰
کد خبر: ۲۳۹۶۵
فرمانده سپاه ناحیه رزن:
فرمانده سپاه ناحیه رزن با بیان اینکه امروز دشمن به دنبال نفوذ فرهنگی است، گفت: حلقه‌های صالحین سنگری برای مقابله با جنگ نرم و نفوذ فرهنگی دشمنان است.
به گزارش پایداری ملی و به نقل از روابط عمومی سپاه انصارالحسین(ع) همدان، ابوالفضل برات‌زاده در جمع حلقه‌های بسیجیان حوزه مقاومت امام علی (ع) قروه درجزین اظهار داشت: امروز جوانان در جبهه جنگ نرم که مورد سفارش و تایید مقام معظم رهبری است، فعالیت می‌کنند.

وی با بیان اینکه حلقه‌های صالحین سنگری برای مقابله با جنگ نرم و نفوذ فرهنگی دشمنان است، عنوان کرد: فعالیت در عرصه جنگ نرم مسئولیت سنگینی است و باید به نحو احسن این ماموریت را انجام داد.

فرمانده سپاه ناحیه رزن با تاکید بر ترویج فرهنگ شهادت و ایثار و اندیشه‌های اسلامی گفت: سرگروه‌ها با بیان اسلام ناب محمدی، بیان واقعه عاشورا و زندگی نامه ائمه معصومین(ع) و همچنین رشادت‌های شهدای ۸ سال دفاع مقدس می‌توانند اندیشه‌های اسلام و فرهنگ ایثار و شهادت را در نسل امروز ترویج دهند.

وی با بیان اینکه این کار آسان نیست و باید در این راه تلاش بسیاری داشت، عنوان کرد: امروز دشمن به دنبال نفوذ فرهنگی است و باید با هوشیای و بصیرت با آن مقابله کنیم.


گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر