۲۵ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۱
کد خبر: ۹۹۸۱
مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری اردبیل از تهیه سند راهبردی پدافند غیرعامل شهر اردبیل و آغاز مقدمات لازم برای تهیه سند مشابه در شهرستان های استان خبر داد.
سعدالله رییس ساداتی در جلسه شورای هماهنگی پدافند غیرعامل شهرستان مشگین شهر گفت: بر اساس دستورالعمل سازمان پدافند غیرعامل از این پس نقشه اجرایی احداث هر گونه ساختمان و تاسیسات خصوصی و دولتی باید مورد تایید پدافند غیرعامل هر منطقه باشد.

وی گفت: تاکنون قرارگاه زیستی و سایبری در استان راه اندازی شده و قرارگاه اقتصادی نیز در استانداری اردبیل راه اندازی می شود.

وی با تاکید بر لزوم بررسی نقاط ضعف و قدرت دستگاه های خدمت رسان از جمله ادارات آب ، برق ، گاز و مخابرات خواستار اجرای به موقع مانورهای مربوطه شد.

وی حفاظت از زیرساخت های عمومی و پایداری مدیریت عادی منطقه را از وظایف مدیریت پدافند غیرعامل در مواقع اضطراری دانست و افزود: شناسایی مناطق امن برای اسکان ضروری توسط فرمانداران استان ضرورت دارد.

وی اظهار کرد: استانداری اردبیل از پایان نامه های دانشجویی با موضوع پدافند غیرعامل حمایت مالی می کند.

به گزارش ایرنا ، ابراهیم امامی فرماندار شهرستان مشگین شهر نیز با بیان این که پدافند غیرعامل تسهیل کننده مدیریت است گفت: به زودی سالن مدیریت بحران مشگین شهر با زیربنای یک هزار و 500 متر مربع و با اعتبار 15 میلیارد ریال به بهره برداری می رسد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر