۲۵ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۱
کد خبر: ۹۹۶۹
فرماندار تاکستان:
فرماندار تاکستان گفت: از آنجایی که پدافند غیر عامل حساسیت بالایی در استان وجود دارد علاوه براینکه باید به حوزه پدافندغیرعامل پرداخت دو کمیته فرعی شورای تامین که لازمه پدافند غیرعامل است را در تاکستان فعال کرده‌ایم.

ایرج حیدری درباره اهمیت حوزه پدافند غیرعامل در استان قزوین اظهار کرد: از آنجایی که حساسیت بالایی در استان وجود دارد علاوه براینکه باید به حوزه پدافندغیرعامل پرداخت دو کمیته فرعی شورای تامین که لازمه پدافند غیرعامل است را در تاکستان فعال کرده‌ایم.

وی افزود: یکی از کمیته‌های شورای تامین، کمیته اجتماعی است که وظیفه آن شناسایی افراد تاثیرگذار در محلات و شناسنامه‌دار کردن این افراد است و باید با این افراد ارتباط مستمر داشته باشیم.

فرماندار تاکستان خاطرنشان کرد: در هنگام بحران باید شرایط روستاها را هم در نظر گرفت چرا که در هنگام وقوع حادثه روستاها تحت تاثیر قرار می‌گیرند.

حیدری عنوان کرد: شهرستان تاکستان از مناطق حساسی برخوردار است و سعی می‌کنیم با انجام طرح نفوذ آمادگی دستگاه‌ها را برای مقابله با مشکلات ارتقا دهیم و بدین وسیله از افزایش مشکلات بکاهیم.

وی بیان کرد: در هنگام وقوع حوادث و قطع ناگهانی برق، نیاز به ارتباط بی‌سیمی به ویژه در دستگاه‌های تاثیرگذار در پدافندغیرعامل وجود دارد.

فرماندار تاکستان افزود: ارتباطات در حوزه پدافند غیرعامل باید مستمر و قابل توجه باشد و در این زمینه برگزاری مانورها برای آمادگی هرچه بیشتر دستگاه‌ها بسیار تاثیرگذار است.

حیدری اظهار کرد: در حوزه پدافند غیرعامل علاوه بر اینکه باید از فیبر نوری استفاده کنیم باید از سیستم‌های رادیویی هم استفاده شود و اعضای شورای تامین باید مجهز به این سیستم باشند.

وی گفت: در هنگام بحران باید از سیستم نفری و حالت ارتباط نفری استفاده کرد و در هنگام حوادث همه اتفاقات و اعمال باید با هماهنگی مسئول اجرایی باشد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر