۲۴ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۸:۱۵
کد خبر: ۹۹۵۰
معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین:
ایوب رحيمي در سومين جلسه شوراي پدافند غير عامل استان بیان داشت: دستگاه های اجرایی براي شرايط بحرانی بايد پيش بيني لازم را داشته باشند و با ارائه طرح و برنامه،راهكارهاي جايگزين به منظورپاسخگويی به دغدغه ها و نیازهای مردم در شرایط ویژه و بحرانی را تدوین و آماده کنند.
به گزارش اداره كل روابط عمومي استانداري؛

ایوب رحيمي در سومين جلسه شوراي پدافند غير عامل استان بیان داشت:  دستگاه های اجرایی براي شرايط بحرانی بايد پيش بيني لازم را داشته باشند و با ارائه طرح و برنامه،راهكارهاي جايگزين  به منظورپاسخگويی به دغدغه ها و نیازهای مردم در شرایط ویژه و بحرانی  را تدوین و آماده کنند.


وی افزود: برای پیشگیری و مقابله با آسيب ها و آلودگي هايي كه با عناوين  و شیوه های مختلف به سيستم وارد می شود بايد طرح داشته باشیم و با تصویب  طرح دستگاه ها را در شورای پدافند غیرعامل زمینه اجرای آن را فراهم کرد.تگاه ها  با رسانه ها و افكار عمومي جهت اطلاع رسانی به افکارعمومی  شدو در این خصوص اظهار داشت: اطلاع رساني موضوع مهمي است كه بستر آن در استان فراهم است و از راه هاي مختلف بويژه صدا و سيما  می توان براي اطلاع رساني به مردم در این زمینه استفاده کرد. 


رحیمی با اشاره به ترفندها و نقشه های شوم دشمنان برای ضربه به کشور اظهار داشت:  قزوین از استان هایی است که در مركز کشور واقع است و به دلیل قرار گرفتن در مسیر ارتباطی 12 استان کشور و نزدیکی به تهران آمادگی و شرایط آن را دارد که در زمینه موضوعات پدافند غیرعامل به پایلوت تبدیل شود.


وی تصریح کرد:  موضوع سلامت مردم براي ما اهميت بسزايي دارد و دانشگاه علوم پزشكي بايد در اين زمينه برنامه و پیش بینی لازم را در مواقع بحرانی و اضطراری داشته باشد. 


معاون استاندار در پایان بر هماهنگي دستگاهها با  فرمانداری ها و بخشداري ها در شهرستان ها و مناطق  و در استان با استانداري در اجرای طرح ها و پروژه های مرتبط به پدافند غیرعامل تاکید کرد.


گفتنی است  3 لغایت 9 آبان به عنوان هفته پدافند غیرعامل در کشور  نامگذاری شده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر