۱۷ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۰
کد خبر: ۹۸۶۷
امیر پوردستان:
فرمانده نیروی زمینی ارتش عنوان کرد: هدف آمریکا بعد از اشغال افغانستان و عراق، ایران بود که با رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری و اتحاد ملت ایران به این هدف خود نرسید.
امیر احمدرضا پوردستان در دوازدهمین همایش تجلیل از کارکنان ممتاز نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران ظهر امروز در سالن مجموعه ثام، اظهار کرد: همانطور که مطلع هستید ما با تهدیدات بسیاری مواجه هستیم که با گذشته بسیار متفاوت است، برای مواجه با این تهدیدات باید ظرفیت‌ها و آمادگی های لازم را داشته باشیم و این ظرفیت ها چیزی است که مقام معظم رهبری از ما توقع دارند.

وی افزود: هنگامی که انقلاب در بهمن 57 به پیروزی رسید غرب از هیچ تلاشی برای سرنگونی این نظام مقدس دریغ نکرد و در اولین به ایجاد هسته‌های منافقین برای ترور شخصیت های انقلابی و تخریب روحیه مبارزان و مردم اقدام کرد که البته این اقدام هم برای آنها فایده‌ای نداشت.

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: حیله بعدی غرب برای مقابله با نظام مقدس جمهوری اسلامی، 8 سال جنگ تحمیلی بود که در این مدت به طور کامل از صدام حمایت کرد، ولی باز هم نتوانستند به جمهوری اسلامی ایران که تحت لوای رهبری امام خمینی(ره) هدایت می‌شد صدمه ای وارد کنند.

امیر سرتیپ پوردستان با بیان اینکه آمریکایی‌ها به‌دنبال بهانه برای حمله به خاورمیانه بودند، گفت: آنان حادثه 11 سپتامبر را طراحی کرده و انگشت اتهام را به سوی کشور های مسلمان گرفتند، در این راستا عملیات پیش‌دستانه را پیش کشیدند و ابتدا افغانستان و سپس عراق را اشغال کردند و هدف بعدی آنها هم جمهوری اسلامی ایران بود که با علت رهبری بسیار حکیمانه مقام معظم رهبری و اتحاد ملت ایران موفق به عملی کردن این خواسته خود نشدند.

وی ادامه داد: مهمترین تهدید امروز در منطقه و جهان جنگ‌های نیابتی است و استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا با تجهیز گروه‌های تروریستی و تکفیری نظیر داعش، النصره و جند الشیطان از هیچ تلاشی برای ایجاد تفرقه در بین مسلمین شیعه و سنی دریغ نمی‌کند.

در این مراسم از 313 نفر از مشاغل مختلف نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران به همراه خانوادهای آنان تجلیل شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر