۱۳ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۷:۲۵
کد خبر: ۹۸۱۶
نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی :
قاضی پور اظهار داشت: پدافند غیر عامل بدون اتکا به توان نیروهای داخلی عملیاتی نمی‌شود که لازمه این مسئله تقویت نیروهای مردمی است.
نادر قاضی‌پور بعد از ظهر امروز در دومین همایش سراسری مدیران کل پدافند غیر عامل که در سالن اداره برق آذربایجان غربی و با حضور مدیران کل پدافند غیر عامل استان‌های کشور و جمعی از مسئولان و مدیران اجرایی آذربایجان غربی برگزار شد، اظهار داشت: پدافند غیر عامل بدون اتکا به توان نیروهای داخلی عملیاتی نمی‌شود که لازمه این مسئله تقویت نیروهای مردمی است.

وی با اشاره به تحقق حماسه سیاسی در طول سال گذشته، بر لزوم اهتمام برای تحقق حماسه اقتصادی در کشور تأکید کرد و افزود: باید در این راستا تولید ملی و حمایت از تولیدکنندگان داخلی در رأس توجهات قرار گیرد.

قاضی‌پور با اشاره به اینکه پرداختن به بحث پدافند غیر عامل به عنوان اساس و مسئله‌‌ای مهم باید مورد توجه قرار گیرد، بر اهمیت توجه به پدافند غیر عامل در برابر بحران‌های زیست محیطی نیز اشاره کرد و افزود: اکنون آذربایجان غربی به سبب بی‌تدبیری برخی مدیران و دولتمردان، به بحران بزرگی دچار شده است.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه حیات و ممات مردم آذربایجان و منطقه به حفظ دریاچه ارومیه وابسته است، گفت: مسئولان کشوری باید از حق این دریاچه به خوبی دفاع کنند.

وی با اشاره به وجود مرز مشترک آذربایجان غربی با سه کشور خارجی، به رشادت‌های غیور مردان در مرزها اشاره کرد و افزود: برای جبران زحمات این افراد در برقراری امنیت پایدار در مناطق مرزی باید به خواسته‌های آنان نیز توجه کنیم.

وی با اشاره به اینکه پیاده‌سازی اصولی پدافند غیر عامل که حاصل فکر و اندیشه درست بشری است، نیازمند وجود نیروهای مخلص و متعهد به کشور است، تصریح کرد: لازمه عملیاتی شدن پدافند غیر عامل، تقویت نیروهای مردمی است.

قاضی‌پور با اشاره به قابلیت‌های متعدد استان در زمینه معدنی و کشاورزی، گفت: در حال حاضر حدود یک هزار و 700 مهندس معدن و افزون بر 17 هزار مهندس کشاورزی بیکار وجود دارد.

وی از این مسئله به عنوان آسیبی بزرگ یاد کرد و افزود: اگر بخواهیم مردم را با حکومت همراه کنیم، لازمه‌اش توجه به قابلیت‌های آنها و تلاش برای تأمین رفاه و امنیت خاطر آنها است.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر لزوم بهره‌گیری از بیانات مقام معظم رهبری، پیاده‌سازی پدافند غیر عامل را مستلزم مدیریت جهادی دانست و گفت: هر کس در خط رهبری حرکت کند باید حمایت شود و هر کس در مسیر مخالف است، شایسته آسیب ببیند.

قاضی‌پور با بی‌اثر خواندن نتایج مذاکرات با آمریکا، تنها راه مقابله با آمریکا را تقویت نیروهای داخلی و تکیه بر توان آنها در ارتقای سطح تولید ملی و رهایی از اقتصاد متکی بر نفت است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر