۱۱ شهريور ۱۳۹۳ - ۲۱:۵۲
کد خبر: ۹۷۹۷
سردار ریحانی:
فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه گفت: پدافند غیر عامل و گسترش آن در جامعه تنها به زمان خاصی مربوط نیست، بلکه موضوعی است که باید در تمامی شرایط و زمان ها به خوبی مورد توجه قرار گیرد.
سردار بهمن ریحانی پیش از ظهر سه شنبه در دومین جلسه کارگروه سازماندهی مشارکت های مردمی پدافند غیرعامل استان کرمانشاه که در محل سالن جلسات حوزه معاونت سیاسی استانداری برگزار شد، اظهار داشت: دولتهای غربی و قدرت های استکباری طی 35 سال پس از وقوع انقلاب اسلامی به روش های مختلف درصدد ضربه زدن به کشور ما بوده اند.

وی افزود: آنها بهانه های مختلفی را برای دشمنی با کشور ما عنوان کرده اند، اما علت اصلی این دشمنی به دلیل اعتقادات و اصول ملت ایران است.

سردار ریحانی ادامه داد: ملت ایران همواره با وحدت و همدلی و با رهبری امام خمینی (ره) در ابتدا و پس از آن با رهنمودها و روشنگری های حکیمانه مقام معظم رهبری تمامی نقشه های دشمنان را با شکست مواجه کرده است.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) با بیان اینکه دشمنان آرمان ها و اصول ملت ایران و انقلاب اسلامی را مورد هدف خود قرار داده اند، بر لزوم یادگیری راهبردهای جنگ نرم و پدافند غیر عامل به افراد در سطح کشور تاکید کرد.

سردار ریحانی تصریح کرد: موضوع پدافند غیر عامل تنها مربوط به نیروهای امنیتی و نظامی نیست، بلکه تمامی افراد در ادارات باید این موضوع را مورد توجه خود قرار دهند.

وی خاطر نشان کرد: پدافند غیر عامل تنها به زمان خاصی مربوط نیست، بلکه موضوعی است که باید در تمامی شرایط و زمان ها به خوبی مورد توجه قرار گیرد.

گفتنی است در این جلسه مقرر شد ادارات و دستگاه های مختلف استان، نمایندگان خود را برای شرکت در جلسه آموزشی T.O.T که روزهای 23 و 24 شهریور برگزار می شود، معرفی کنند.



 

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر