۰۴ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۹
کد خبر: ۹۶۹۹
مدیر کل پدافند غیر عامل استان گلستان:
مدیر کل پدافند غیر عامل استان گلستان در نشست مشترک با مسئول کمیته پدافند غیر عامل برق منطقه ای استانهای گلستان و مازندران عنورن کرد:ضروری است در ایجاد نیروگاههای مقیاس کوچک با مشارکت بخش خصوصی توجه ویژه ای صورت گیرد.
مدیر کل پدافند غیر عامل استان گلستان در نشست مشترک با مسئول کمیته پدافند غیر عامل برق منطقه ای استانهای گلستان و مازندران عنوان کرد : با توجه به تاکید مقام معظم رهبری بر اصل 44 قانون اساسی و سیاستهای ابلاغی سازمان پدافند غیر عامل کشور در رابطه با رعایت اصل پراکندگی در ایجاد و احداث تاسیسات،ضروری است در ایجاد نیروگاههای مقیاس کوچک با مشارکت بخش خصوصی توجه ویژه ای صورت گیرد.

وی افزود:با عنایت به اینکه با افزایش دما در چند سال گذشته بویژه امسال سیاست توانیر بر تقویت و ایجاد نیروگاههای جدید استوار شده است باید به نحوی عمل شود که این موضوع با مشارکت بخش خصوصی و با ایجاد نیروگاههای مقیاس کوچک محقق شود تا هم اصول پدافند غیر عامل رعایت گردد و هم اینکه به علت پایین آمدن هزینه سرمایه گذاری رغبت سرمایه گذاران هم برای ورود به این بخش بیشتر شود.

غریب آبادی در ادامه به ضرورت آماده به کار بودن مولدهای اضطراری تامین برق در تمامی دستگاهها بویژه دستگاههای خدمات رسان اشاره کرد و تاکید کرد در صورت بروز هر گونه بحران اعم از طبیعی و یا خصمانه به هیچوجه نباید خدمات عادی به مردم شریف و عزیز با اختلال مواجه شود.

صفری مسئول کمیته پدافند غیر عامل برق منطقه ای مازندران و گلستان هم ضمن تقدیر و تشکر از برگزاری این نشست آمادگی کامل برق منطقه ای را برای تحقق مباحث مطرح شده اعلام کرد.
  
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر