۰۳ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۸:۰۷
کد خبر: ۹۶۹۱
یک کارشناس مسائل راهبردی تاکید کرد که پهپاد سرنگون شده رژیم صهیونیستی از دریای سرخ و با عبور از آسمان یکی از کشورهای عربی به آسمان ایران وارد شده است.
هادی محمدی کارشناس مسائل راهبردی در گفت‌وگو با تلویزیون المیادین درباره سرنگونی پهپاد اسرائیلی در آسمان کشورمان گفت: بخش‌هایی از این پهپاد اسرائیلی باقی مانده که قرار است از بازمانده این پهپاد برای کشف اطلاعات بیشتر درباره ماموریت احتمالی آن تحقیق شود.

هادی محمدی تصریح کرد که این هواپیمای بدون سرنشین صهیونیست‌ها با کمک آمریکایی‌ها وارد آسمان ایران شده است و آمریکا از طریق تکنولوژی ماهواره‌های جاسوسی به این پهپاد کمک کرده است.

این کارشناس در ادامه تاکید کرد که پهپاد رژیم صهیونیستی از دریای سرخ و با عبور از آسمان یکی از کشورهای عربی به آسمان ایران وارد شده است.

وی افزود: برخی کشورهای منطقه تعامل خوبی با جمهوری اسلامی ندارند و باید بدانند که تهران حق پاسخ به این رفتار آنها را دارد.

امروز روابط عمومی کل سپاه در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: یک فروند هواپیمای جاسوسی بدون سرنشین رژیم صهیونیستی پس از رهگیری توسط پدافند نیروی هوافضای سپاه مورد اصابت موشک قرار گرفت و سرنگون شد.

روزنامه صهیونیستی «هاآرتص» روز یکشنبه در واکنش به انتشار هدف قرار گرفتن یک فروند پهپاد رژیم‌صهیونیستی در آسمان ایران، نوشت در صورتی که این خبر تائید شود، پهپاد ساقط شده احتمالا از نوع «هرون» یا «هرون تی‌پی» بوده است.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر