۰۲ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۲
کد خبر: ۹۶۸۱
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان به همراه مدیرکل پدافند غیرعامل استان از سیلوی گندم 16 هزار تنی گرگان بازدید کرد.
"علی اصغر طهماسبی" پس از بازدید از بخشهای مختلف این سیلو با حضور در جلسه کمیته پدافند غیرعامل اداره کل غلّه و خدمات بازرگانی استان گلستان گفت: اداره کل غله و خدمات بازرگانی از دید ما یک حوزه کاری کاملاً تخصصی است و افرادی که به عنوان مدیر به این مجموعه می آیند باید به ریز مسائل در حوزه غله آگاه باشند.

وی با بیان اهمیت کار در حوزه غله و ذخیره سازی گندم افزود: پشتیبانی همواره مهم تر از جنگ است و اهمیت ذخیره سازی در مواقع بحران یا جنگ نمود پیدا می کند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار با اعلام رضایت از ظرفیت گندم ذخیره شده در استان، خاطرنشان کرد: حداقل ذخیره سازی گندم در کشور برابر با نیاز 3 ماهه هر استانی است که خوشبختانه در استان گلستان که یکی از قطبهای تولید گندم در کشور است ، ذخیره سازی گندم برای مصرف یکسال استان و حتی بیشتر انجام می شود و هیچ مشکلی از این حیث وجود ندارد.

طهماسبی بیان کرد: در سالهای آغازین انقلاب اسلامی در کشور بحث تروریسم انسانی مطرح بود و گروههای ترورسیتی که آن زمان مثل قارچ سربرمی آوردند در راستای اهداف استکبار جهانی و دشمنان قسم خورده انقلاب، به ترور شخصیتهای دینی، سیاسی و مردم کوچه و خیابان می پرداختند.

وی ادامه داد: امروز برخورد دشمن عوض شده و از ابزارهای مختلف و شیوه های نوینی برای ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی بهره می گیرند که بیوتروریسم یا همان جنگ زیستی، یکی از آنهاست که باید در حوزهای کشاورزی و سلامت غذایی مورد اهتمام و توجه قرار بگیرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به حوادث اخیر خاورمیانه، افراط و تفریط را همواره محکوم دانست و اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران به شدت با هرگونه افراطی گری مخالف است ، حال این افراط می خواهد از سوی شیعه باشد یا سنی، برایمان تفاوتی ندارد.

طهماسبی خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران امروز در سایه وحدت همه اقوام و مذاهب، با وجود تمام دشمنی های استکبار جهانی و دست نشانده هایش ، از امن ترین کشورهای خاورمیانه است و ما باید قدردان این نعمت بزرگ باشیم.

در ابتدای این جلسه افشار مدیرکل غله و بازرگانی استان گلستان طی سخنانی گفت: ذخیره سازی در سیلوهای بتنی از امنیت بالاتری نسبت به سیلوهای فلزی در برابر حوادث غیرمترقبه و تهدیدات دشمن برخوردار است، از اینرو در راستای سیاستهای پافند غیرعامل در استان ذخیره سازی در تأسیساتی که از نظر ایمنی مقاومت بیشتری دارند، برای ما در اولویت می باشد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر