۲۹ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۲
کد خبر: ۹۶۳۳
مديركل پدافند غيرعامل کهگیلویه و بویراحمد:
پدافندغيرعامل كم هزينه ترين راه برای بالا بردن آستانه مقاومت ملی و افزايش بازدارندگي است
مديركل پدافند غيرعامل استان در كارگاه آموزشي آب و انرژي شركت آب و فاضلاب شهري، گفت: زمانی پدافند غيرعامل فقط متمرکز بر تهدیدات نظامی بود و فقط از تهدید نظامی صحبت می كرد، اما امروز با تغيير اساسي در منشاء تهديدات، پدافند غيرعامل علاوه بر تهديدات نظامي، بايد تمركز خود بر خطرات جديدتري مثل تهديدات زيستي، بيوتروريسم، بيولوژيك، سايبري و.... معطوف كند.

"محمود مومن نسب" با تعريفي از پدافند غيرعامل افزود: پدافند غيرعامل يعني در برابرانواع تهديدات سخت تاريخ بدون بكارگيري سلاح و مهمات در قالب تمهيدات و تدابير ويژه و حكيمانه مقاومت كرده و با ارتقای شاخص هاي پایداری و افزایش بازدارندگی، خود را بهتر از گذشته بيابيم.

وی اظهار داشت: اغلب كشورهاي دنيا بحث پدافندغيرعامل را در صدر برنامه هاي خود قرار داده اند، زيرا پدافندغيرعامل كم هزينه ترين راه برای بالا بردن آستانه مقاومت ملی و افزايش بازدارندگي است.

این مسئول هدف از برگزاري اين دوره‌ را پاسخگویی به نیاز روز، بهسازی و توانمندسازی نيروي انساني و سازمانهاي دولتي و غير دولتي، معرفي و اطلاع رسانی اصول و مباني پدافند غيرعامل، فرهنگ سازی مفاهیم اساسی اين حوزه برشمرد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر