۲۷ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۷
کد خبر: ۹۶۲۴
رئیس سازمان امداد و کشور:
رئیس سازمان امداد و کشور با تصریح بر اینکه برنامه عملیاتی این سازمان مشخص و سند آن اعلام شده است، گفت: برنامه پدافند غیر عامل تدوین و ابلاغ شده است.
پیرحسین کولیوند درباره برنامه‌های سازمان امداد و نجات کشور اظهار کرد: با توجه به آغاز بحث تحول در این جمعیت، برنامه راهبردی را با چشم‌انداز جمعیت مشخص کردیم.

وی با بیان اینکه در این برنامه نحوه رسیدن به اهداف تدوین و مشخص شده است، افزود: این برنامه بر اساس نقاط قوت و ضعف، فرصت و تهدید برای سازمان کارشناسی و تدوین نهایی انجام شده است.

رئیس سازمان امداد و کشور با تصریح بر اینکه برنامه عملیاتی این سازمان مشخص و سند آن اعلام شده است، گفت: برنامه پدافند غیر عامل تدوین و ابلاغ شده است.

وی خاطرنشان کرد: اکنون این سازمان ۴۲ هزار نفر افراد آموزش دیده و تخصصی دارد که در پایگاه‌های جاده‌ای به ما کمک می‌کنند و امسال برای ارتقای سطح علمی و عملی آنها برنامه‌های متنوعی داریم.

ساماندهی انبارهای امدادی و پشتیبانی تجهیزات

رئیس سازمان امداد و نجات با اشاره به اینکه برای آموزش منابع انسانی و آمادگی و پیشگیری از بلایا و حوادث برنامه‌های مختلفی تدارک دیده‌ایم، یادآور شد: امسال این برنامه‌ها عملیاتی می‌شود.

وی با بیان اینکه تقویت ناوگان امداد و نجات هوایی در دستور کار است، خاطرنشان کرد: در تلاش هستیم تا بتوانیم به نحو مطلوب استان‌ها را پوشش دهیم.

رئیس سازمان امداد و نجات کشور ساماندهی انبارهای امدادی و پشتیبانی تجهیزات و لجستیک در مواقع بحرانی را جزو ضروری‌ترین اقدام‌ها عنوان کرد و یادآور شد: این ساماندهی باید انجام شود.

وی به‌روز رسانی تجهیزات و استفاده از دانش نوین امداد و نجات را از برنامه‌های سال جاری سازمان مذکور برشمرد و خاطرنشان کرد: تهیه نقشه جامع پایگاه‌های امداد و نجات و استاندارد نجات در پایگاه‌ها فعال و آماده می‌شود.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر