۲۶ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۳
کد خبر: ۹۵۹۲
طیب نیا:
وزیر امور اقتصادی و دارایی با بیان اینکه دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران جنگ اقتصادی راه انداخته اند، گفت:‌ عبور از مشکلات و پیشرفت ایران به مدیریت جهادی و تلاش فوق العاده و همچنین ایجاد عزم ملی در میان همه مردم نیاز دارد.
علی طیب نیا تاکید کرد: دولت در یک سال اخیر با همراهی مردم تلاش کرده است تا نرخ تورم را کنترل کند و هم اکنون بسته سیاستی برای خروج از رکود تورمی پس از بررسی و ارزیابی کارشناسان آماده شده است و امروز لایحه آن به مجلس شورای اسلامی تقدیم می شود.

وی گفت: بدون تردید نقش رسانه ها و نقدها و ارزیابی های منطقی و علمی و منصفانه در نقد سیاست ها و برنامه های دولت و همچنین ارزیابی و تکمیل بسته سیاستی خروج غیر تورمی از رکود موثر بوده است و انتظار داریم این همراهی ها استمرار داشته باشد.

طیب نیا گفت:‌بسته سیاستی خروج از رکود اقتصادی یک بسته کامل و جامع نیست بلکه یک بسته بازی است که انتظار داریم با کمک نقدهای علمی و منطقی در ادامه تکمیل شود.

وی اظهار داشت: با نقد عالمانه،‌منصفانه و واقع بینانه این بسته سیاستی پخته می شود و باید همه تلاش کنیم خروج غیرتورمی از رکود اقتصادی در جامعه به درک مشترک و مفاهمه عمومی و عزم ملی تبدیل شود در آن صورت می توان انتظار داشت که تلاش ها و سیاست های دولت اثربخشی لازم را داشته باشد و نتایج آن ملموس باشد.

طیب نیا افزود: مدیریت جهادی در شرایط امروزی کشور لازم است و باید همه با هم با همدلی و همگرایی برای عبور از شرایط امروز و خروج از وضعیت فعلی اقتصاد تلاش کنیم که امکانپذیر است در آن صورت می توانیم در پی گیری سیاست ها موفق باشیم.

وزیر امور اقتصادی و دارایی تصریح کرد: موفقیت های اقتصادی پشتوانه سیاسی محکمی برای کشور است و درعرصه مبارزات سیاسی هم می توانیم موفق شویم و انتظار ما از کارشناسان و رسانه ها این است که با نقدهای علمی و صادقانه خود به ما کمک کنند و رهنود بدهند در آن صورت همه موفق خواهیم شد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر