۲۶ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۹:۰۴
کد خبر: ۹۵۸۹
بیست و ششمین جلسه دوره ای دبیران کارگروه های تخصصی دوازده گانه پدافند غیر عامل استان مازندران
بیست و ششمین جلسه دوره ای دبیران کارگروه های تخصصی دوازده گانه پدافند غیر عامل استان مازندران با حضور اعضاء در سالن وحدت شرکت برق منطقه ای مازندران و گلستان برگزار شد.
http://8pic.ir/images/zfdud7lxdi64xf5dsngj.jpg

بیست و ششمین جلسه دوره ای دبیران کارگروه های تخصصی دوازده گانه پدافند غیر عامل استان مازندران با حضور اعضاء در روز چهارشنبه مورخ 22/5/93 در سالن وحدت شرکت برق منطقه ای مازندران و گلستان برگزار شد.

در این نشست مهندس افضلی مدیر عامل شرکت برق منطقه ای با اشاره به ماهیت زیر ساختی بودن برق در راستای  خدمات رسانی به مردم و تبیین تهدیدات نوین دشمن در مردم محوری، آسیب رساندن به این زیر ساخت حیاتی را از شیوه های تهدیدات نوین و هوشمند دشمن بر شمرد و خاطر نشان کرد از نمونه این تهدیدات نوین می توان به بمب های گرافیتی و الکترومغناطیسی اشاره کرد کرد که در جنگهای اخیر به طور گسترده مورد استفاده قرار گرفت وی راهکار مقابله با این تهدیدات را بهره گیری از ظرفیت های دفاع غیر عامل مبتنی بر رویکرد فناورانه دانست.

رئیس کارگروه نیروی پدافند غیر عامل استان ضمن ارائه گزارش در اقدامات موثر این کارگروه در راستای کاهش آسیب پذیری در حوزه تولید، انتقال و توزیع گفت: در سال 93 بیش از 8 میلیارد ریال اعتبار در پروژه های پدافند غیر عامل شرکت برق منطقه ای استان هزینه خواهد شد که بخشی از این اقدامات تا امروز انجام و مابقی در حال اجراست.

در ادامه نبوی مدیر کل پدافند غیر عامل استان با تقدیر از عملکرد مطلوب کارگروه نیرو با اشاره به اصول اخلاق اداری همچون امانتداری، خدمتگزاری، مسئولیت پذیری و پیگیری این اصول را فلسفه وجودی نظام اسلامی و مسیر طی طریقت دانست و خاطر نشان کرد نظام کارمندی در جمهوری اسلامی نظامی مبتنی بر اخلاق است.

نبوی بیان داشت اداره کل پدافند غیر عامل استان با همکاری کارگروه ها برنامه SWOT پدافند غیر عامل استان را تهیه کرده است که این امر اقدامی اثر گذار در سیاست گذاری و برنامه ریزی در حوزه پدافند غیر عامل در استان می باشد.

وی با اشاره به در پیش بودن برنامه هفته پدافند غیر عامل در آبان ماه برنامه ریزی در راستای اجرای هر چه بهتر و با شکوه تر برنامه های هفته مذکور از اولویت های برنامه ای اداره کل و کارگروه ها دانست و بر جدیت اجرای این برنامه ها تاکید کرد.

دبیر شورای پدافند غیر عامل  با توجه به در پیش بودن هفته دولت و هفته پدافند غیر عامل  انرا فرصتی مقتنم  برای بیان عملکرد دولت دانست و خواستار  استان تشکیل ستاد بزرگداشت هفته، برگزاری جلسه شورای ادواری استان، ملاقات با ائمه محترم جمعه استان، فرهنگ سازی و آموزش، اطلاع رسانی در رسانه های محلی، برگزاری همایش و  رزمایش را از مهمترین برنامه های این هفته دانست که به همت کارگروه ها در سطح استان و فرمانداری ها و کمیته های شهرستانی در سطح شهرستان ها انجام خواهد شد.

در پایان اعضاء کارگروه از مرکز دیسپاچینگ شرکت برق منطقه ای استان مازندران و گلستان  بازدید بعمل آوردند.

http://8pic.ir/images/zfjd95unpr2lq9839jbv.jpg
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر