۲۳ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۲
کد خبر: ۹۵۷۸
استاندار تهران:
استاندار تهران با اشاره به اينكه امسال موضوع پدافند غير عامل را بايد جدي گرفت، گفت:‌دستگاه هايي كه در اين حوزه مهم هستند بايد مشخص شده تا در هفته پدافند غير عامل(آبان ماه) برنامه منسجمي در سطح استان تهران اجرا شود.
در دومين نشست پدافند غير عامل  كه با حضور استاندار تهران برگزار شد، يدالله صادقي،مديركل سازمان صنعت،معدن و تجارت گفت:‌ تمهيداتي در جهت برنامه ريزي پدافند غير عامل به ويژه در بخش هاي معادن و صنايع انجام داده ايم.‌اجراي سيستم سلامت ،ايمني و بهداشت را در واحدهاي توليدي و صنايع به وزارتخانه پيشنهاد داديم و پس از تاييد بين واحدهاي توليدي گسترش داده و در واحدهاي صنعتي هم مايحتاج ضروري براي اجراي مديريت بحران در شهرك هاي صنعتي تامين شده است.
 
در ادامه جلسه گزارشي از وضعيت اجراي پدافند غير عامل در شركت غله و خدمات بازرگاني منطقه يك سازمان صنعت، معدن و تجارت ارايه شد.
 
براساس اين گزارش اين شركت آرد و نان 16 شهرستان استان را تامين مي كند كه طبق اين گزارش نياز نان 12.5 ميليون نفر در استان از سوي اين شركت به شكل مستقيم و غير مستقيم تامين مي شود.
 
در اين گزارش آمده است اين شركت 8 هزار و 748 واحد نانوايي را تحت نظارت دارد كه 19 كارخانه در تهران و 12 كارخانه در البرز آرد اين واحدها را تامين مي كند.
 
همچنين در گزارش ميزان مصرف انواع نان آمده است: نان لواش 30 درصد، نان بربري 35.5 درصد،تافتون 12.5 درصد ،سنگك 12.20 درصد،نان حجيم و غير حجيم 8.0 درصد و نان صنعتي0.35 درصد در استان مصرف مي شود.
 
*نان صنعتي كمترين ميزان استقبال را دارد
 
 استاندار تهران پس از ارائه گزارش ميزان مصرف انواع نان در استان تهران گفت: متاسفانه با وجود آنكه به سمت صنعتي شدن پيش مي رويم اما نان صنعتي كمترين ميزان استقبال را در ميان مردم دارد.
 
 در ادامه گزارش شركت غله آمده است: در استان تهران ماهانه 100 هزار تن گندم مصرف مي شود و در موضوع مديريت بحران 677 واحد نانوايي در تهران به تجهيزات كنترل بحران همچون موتور برق، مخزن گازوئيل،آب و مشعل دوگانه سوز مجهز هستند.
 
*شايعه، مهمترين تهديد در حوزه نان
 
 در گزارش شركت غله، تحت نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت آمده است كه مهمترين تهديد در حوزه نان "شايعه" است كه كمتر از 4 ساعت مي تواند در نياز ناني مردم بحران ايجاد كند. معضلات اجتماعي،مشكلات حمل و نقل،اعتصابات كارگري،مشكلات سوخت و جاده و سرما و يخبندان هم از ديگر تهديدات موثر در نان اشاره شد.
 
استاندار تهران در پايان با اشاره به اينكه امسال موضوع پدافند غير عامل را بايد جدي گرفت، گفت:‌دستگاه هايي كه در اين حوزه مهم هستند بايد مشخص شده تا در هفته پدافند غير عامل(آبان ماه) برنامه منسجمي در سطح استان تهران اجرا شود.
 
 در پايان جلسه استاندار تهران با اهداي لوح تقدير از سيدزمان حسيني مديرعامل برق منطقه اي استان و باقري مدير شركت پالايش نفت شهيد تندگويان به پاس فعاليت هاي گسترده در حوزه پدافند غير عامل تقدير كرد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر