۱۴ مرداد ۱۳۹۳ - ۲۰:۰۶
کد خبر: ۹۴۵۴
اخوان خبر داد:
مديركل پدافند غيرعامل استانداري هرمزگان گفت: يكي از مهمترين برنامه هاي ما راه اندازي قرارگاه پدافند سايبري در استان هرمزگان است كه موجب افزايش بازدارندگي و مصون سازي در اين زمينه مي شود.
علي اكبر اخوان پيش از ظهر سه شنبه در دومين نشست شوراي پدافند غيرعامل استان هرمزگان با اشاره به اقدامات انجام شده در اين حوزه در استان هرمزگان، بيان داشت: در استان هرمزگان به عنوان يكي از استان هاي پيشرو در زمينه پدافند غيرعامل تاكنون طرح هاي مطالعاتي پدافند غيرعامل در پالايشگاه نفت، بنادر شهيد رجايي و باهنر و تعدادي ديگر از بخش ها صورت گرفته و همچنين اقدامات ويژه اي توسط دستگاه هاي اجرايي انجام شده است.

وي ادامه داد: استان هرمزگان از جمله 10 استان مهم و هدف كشور در زمينه پدافند غيرعامل محسوب مي شود و طرح جامع پدافند غيرعامل هرمزگان نيز تدوين شده و بودجه آن نيز از سوي سازمان پدافند غيرعامل كشور اختصاص يافته كه به زودي اجرايي خواهد شد.

مديركل پدافند غيرعامل استانداري هرمزگان افزود: تهيه طرح جامع مديريت بحران، تاسيس قرارگاه پدافند سايبري و قرارگاه دفاع زيست با توجه به حساسيت پدافند هسته اي، اجراي برنامه هاي آموزشي و برگزاري همايش تخصصي پدافند غيرعامل در زمينه علوم و صنايع دريايي از جمله برنامه هاي مهم ما در هرمزگان است.

اخوان خاطرنشان كرد: همچنين طرح تهيه تلفن امن نيز بايد در استان هرمزگان براي برقراري ارتباط در مواقع بحراني اجرايي شود.

وي با اشاره به اهميت پدافند سايبري و مقابله با جنگ سايبري دشمن، تصريح كرد: در اين راستا يكي از مهمترين برنامه هاي ما راه اندازي قرارگاه پدافند سايبري در استان هرمزگان است كه موجب افزايش بازدارندگي و مصون سازي در اين زمينه مي شود.


گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر