۰۸ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۴
کد خبر: ۹۳۵۶
رئیس خدمات فنی و مهندسی شرکت گاز استان اصفهان گفت:
اسماعیلیان با اشاره به اجرای ٢ پروژه گازرسانی اصفهان بزرگ و کاشان بمنظور بازنگری شبکه توزیع و خطوط انتقال گفت: طراحی این پروژه ها بدلیل ضرورت خارج کردن تاسیسات پرخطر از حریم شهرها، الزامهای پدافند غیرعامل و تاکید شورای تامین استان برای کاهش حریم خطوط گازرسانی، در دستور کار قرار گرفته است.
رئیس خدمات فنی و مهندسی شرکت گاز استان اصفهان گفت: به غیر از شهرستان خور و بیابانک، گازرسانی به همه شهرهای استان اصفهان انجام شده است.

غلامرضا اسماعیلیان افزود: با توجه به قدمت گازرسانی در برخی شهرهای استان، شبکه های گاز نیاز به بازنگری و تعمیر براساس مصارف جدید دارد تا با رفع کمبودها، مصارف ٢٠ سال آینده استان تامین شود.

وی با اشاره به اجرای ٢ پروژه گازرسانی اصفهان بزرگ و کاشان بمنظور بازنگری شبکه توزیع و خطوط انتقال گفت: طراحی این پروژه ها بدلیل ضرورت خارج کردن تاسیسات پرخطر از حریم شهرها، الزامهای پدافند غیرعامل و تاکید شورای تامین استان برای کاهش حریم خطوط گازرسانی، در دستور کار قرار گرفته است.

به گفته وی، پروژه گازرسانی جامع اصفهان از جنوب به فولاد مبارکه، از غرب به روستای همت آباد نجف آباد، از شمال به عوارضی اتوبان کاشان و از شرق به روستای ورتن سگزی منتهی می شود که بیش از ١٧٠ روستا و ٤٠ شهر را در برمی گیرد.

وی یادآور شد: این پروژه ٢٤ فازی، ٨٥ درصد پیشرفت داشته و ١٥ درصد باقیمانده نیز بدلیل مشکلاتی از جمله صادر نشدن مجوزهای قانونی برای عبور شهرها با تاخیر مواجهه شده است.

اسماعیلیان افزود: این طرح بیش از ١١٠کیلومتر خطوط ٢٥٥ پوند گاز و ایستگاه های متعدد CGS را شامل می شود که با یک دیسپچینگ حساب شده، فشار قابل توجهی در شبکه گازرسانی سطح شهر تقسیم و توزیع می شود.

به گفته وی، طرح جامع کاشان نیز از سال ٨٨ در ٧ فاز طراحی و عملیاتی شده و در حال حاضر ٥٠ درصد آن اجرایی شده است.


گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر