۰۸ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۹
کد خبر: ۹۳۵۵
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان:
سنجری در این جلسه به پدافند غیرعامل و اهمیت آن اشاره کرد و گفت: پدافند غیرعامل تنها مربوط به مسائل نظامی نمی شود بلکه ما در اقتصاد نیز باید پدافند غیرعامل را داشته باشیم.
مسئول سازمان بسیج کارگری سپاه انصاالرضا(ع)در جلسه شورای عالی قشر بسیج کارگری استان که در بارگاه بی‌بی زینب خاتون(س) مود برگزار شد، اظهار داشت: در مراکز صنعتی زیر 50 نفر نیزیک نفر به‌عنون رابط فرهنگی معرفی شود تا این جلسات را در آن مراکز نیز برگزار کند.
وی به انتخاب شش نفر به‌عنوان مسئولان کارگروه‌های شش‌گانه شورای عالی قشر بسیج کارگری استان اشاره کرد و خواستار فعال شدن این کارگروه‌ها و ارائه راهکارهای مناسب با توجه به عنوان کارگروه‌ها شد.
مسئول سازمان بسیج کارگری سپاه انصاالرضا(ع) همچنین به برگزاری 10 جلسه پیرامون آسیب‌های ماهوراه و مضرات آن اشاره کرد و گفت: این جلسات با استقبال کارگران بسیجی و غیربسیجی مواجه شد.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان نیز در این جلسه به پدافند غیرعامل و اهمیت آن اشاره کرد و گفت: پدافند غیرعامل تنها مربوط به مسائل نظامی نمی شود بلکه ما در اقتصاد نیز باید پدافند غیرعامل را داشته باشیم.
سنجری تصریح کرد: اقتصاد مقاومتی نمونه‌ای از پدافند غیرعامل در اقتصاد است.
وی به اهمیت امربه معروف و نهی‌ ازمنکر در مراکز صنعتی اشاره کرد و افزود: ابتدا باید معروفات و منکرات را در محیط های کارگری شناسایی کنیم و سپس با ارائه راهکار و از بین بردن منکرات و گسترش معروفات تلاش کنیم.
در پایان این مراسم نیز بعد از اقامه نماز مغرب و عشا اعضای شورای عالی قشر بسیج کارگری به همراه خانواده‌هایشان در ضیافت افطاری شرکت کردند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر