۰۶ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۹
کد خبر: ۹۳۴۶
مدیرکل دامپزشکی آذربایجان شرقی :
مدیرکل دامپزشکی استان در دیدار با مدیرکل پدافند غیرعامل استان گفت : دامپزشکی نقش مهمی در پدافند غیرعامل خصوصا در حوزه تامین بهداشت و امنیت غذایی دارد .
احمد جهانسری مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری طی بازدیدی از اداره کل دامپزشکی استان با مدیرکل این مجموعه دیدار کرد .

در این دیدار جهانسری ضمن تشکر از دکتر زندیه در خصوص اقدامات انجام شده در این حوزه مطالبی پیرامون پدافند غیر عامل ونقش آن در کاهش آسیب پذیری نیروی انسانی، ساختمان، تاسیسات، تجهیزات و شریان های کشور در مقابل عملیات خصمانه و مخرب دشمن بیان نمود و برخی مزایای پدافند غیر عامل را برشمرد.

وی خاطر نشان کرد : نظر به نقش مهم دامپزشکی در پدافند غیرعامل به خصوص پدافند زیستی و نیز پتانسیل و ظرفیت های استان در زمینه دام و دامپروری وظیفه ما را در حوزه پدافند غیرعامل سنگین تر می کند.

زندیه نیز ضمن تشکر از حضور آقای جهانسری در اداره کل دامپزشکی نخستین رکن امنیت هر جامعه‌ای را امنیت غذایی آن جامعه دانست که دامپزشکی عهده دار این وظیفه است .

وی با تاکید بر نقش اساسی و مهم دامپزشکی در امنیت موارد غذایی با منشا ء دامی گفت : دامپزشکی با تامین زیرساخت های لازم نقش مهمی در توسعه صنعت دامپروری کشور و سلامت دام و به تبع آن سلامت انسان دارد .

زندیه به بیماری های دامی رایج در کشور اشاره کرد که در صورت عدم کنترل آنها توسط این اداره کل خسارات جبران ناپذیری به اقتصاد کشور وارد خواهد آمد.

زندیه گفت : از جمله اقدامات شاخص در این مورد علاوه بر ایجاد زیرساخت های الکترونیکی، می توان به تشکیل اکیپ های واکنش سریع در مقابله با انواع بیماری ها را نام برد
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر