۳۱ تير ۱۳۹۳ - ۱۹:۱۲
کد خبر: ۹۲۵۲
دادستان کل نیویورک از خسارت 1.37 میلیارد دلاری جرائم سایبری به این شهر خبر داده و در مورد تداوم این وضعیت اظهار نگرانی کرده است.
به نقل از دیجیتال ترندز، بر اساس این گزارش در سال 2013 بیش از 7.3 میلیون مورد از اسناد و سوابق مورد دستبرد قرار گرفته اند. همچنین در فاصله سال های 2006 تا 2013 سوابق و اطلاعات شخصی 22.8 میلیون نفر شهروند ساکن نیویورک به سرقت رفته و مورد سوءاستفاده قرار گرفته است.

مسئول مستقیم 40 درصد از این سرقت‌ها در سال 2013 هکرها بوده‌اند و بخش عمده داده‌های به سرقت رفته حاصل اهمال یک فروشگاه بزرگ زنجیره‌ای در آمریکا یعنی تارگت و شرکت فروش آنلاین کالای LivingSocial بوده که در سال 2007 تاسیس شده است.

دادستان کل نیویورک در این مورد گفته است: ما به نحو فزاینده‌ای اطلاعات شخصی خود را با فروشگاه‌ها، رستوران‌ها، موسسات بهداشتی و درمانی و دیگر سازمان‌ها به اشتراک می‌گذاریم ولی بهره‌مندی از مزایای فناوری نباید ما را به خطر بیندازد. من از همکاری صنایع و متخصصان امنیتی به منظور ایمن سازی دسترسی به داده های کاربران دفاع می کنم تا این مشکل پیچیده و رو به رشد حل شود.

وی افزود که اطلاعات هر کارت اعتباری سرقت شده در بازارهای زیرزمینی سایبری به قیمت 45 دلار به فروش می‌رود و این رقم در مورد اطلاعات تامین اجتماعی افراد بیشتر است.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر